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Résultats pour "series" dans Marketing et ventes
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L’Offre à 100M $
- Comment créer des offres tellement irrésistibles que les gens seraient idiots de refuser (Acquisition.com $100M Series)
- De : Alex Hormozi
- Lu par : Romain Rougier
- Durée : 4 h et 49 min
- Version intégrale
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Global
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Performance
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Histoire
Facture 2, 10, ou 100 fois plus que la concurrence, sans rien changer à ton offre. Il n’y a pas si longtemps, mes affaires allaient si mal que personne ne s’y intéressait, même gratuitement. Je savais que quelque chose devait changer... rapidement... Mais quoi ? Au cours des 4 années suivantes, je suis passé de travailler à perte, à gagner 36 $ pour chaque dollar dépensé sur toutes les plateformes. Au cours de cette période, nous avons gagné plus de 120 000 000 $ en ventes via 4 industries différentes
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Comment se prendre une claque !?
- Écrit par : Coconutjunkie le 16/03/2024
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L’Offre à 100M $
- Comment créer des offres tellement irrésistibles que les gens seraient idiots de refuser (Acquisition.com $100M Series)
- Lu par : Romain Rougier
- Série : Acquisition.com $100M Series [French Edition], Volume 1
- Durée : 4 h et 49 min
- Date de publication : 05/02/2024
- Langue : Français
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$100M Leads
- Comment amener des inconnus à vouloir acheter ce que tu vends (Acquisition.com $100M Series)
- De : Alex Hormozi
- Lu par : Seth Shannon
- Durée : 7 h et 32 min
- Version intégrale
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Global
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Performance
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Histoire
Vous pouvez obtenir 2 fois, 10 fois ou 100 fois plus de prospects que vous n'en avez actuellement sans rien changer à ce que vous vendez...Ce livre contient les manuels de jeu qui m'ont permis de passer du stade où je dormais sur le sol de ma salle de sport à celui où je possède un portefeuille d'entreprises qui génèrent 200 000 000 $ par an en moins d'une décennie.
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$100M LEADS
- Écrit par : Jules le 19/07/2025
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$100M Leads
- Comment amener des inconnus à vouloir acheter ce que tu vends (Acquisition.com $100M Series)
- Lu par : Seth Shannon
- Série : Acquisition.com $100M Series [French Edition], Volume 2
- Durée : 7 h et 32 min
- Date de publication : 22/07/2024
- Langue : Français
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$100M Offers
- How to Make Offers So Good People Feel Stupid Saying No
- De : Alex Hormozi
- Lu par : Alexander Hormozi
- Durée : 3 h et 48 min
- Version intégrale
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Global
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Performance
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Histoire
The methods contained within this book are so simple, so instantaneous, and so effective, it’s as if they work by magic. If you implement even one tactic in this book, you’ll see the change in your prospects' demeanor. And you’ll know the $100M Offers method worked when you start hearing, “What do I need to do to move forward?” before you even ask for the sale.
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Génial et instructif
- Écrit par : Dynale le 02/03/2022
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$100M Offers
- How to Make Offers So Good People Feel Stupid Saying No
- Lu par : Alexander Hormozi
- Série : Acquisition.com $100M Series, Volume 1
- Durée : 3 h et 48 min
- Date de publication : 02/08/2021
- Langue : Anglais
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$100M Leads Résumé et cahier d’exercices
- Comment inciter des inconnus à vouloir acheter vos produits (Acquisition.com $100M Series)
- De : Alex Hormozi
- Lu par : Olivier Lovero
- Durée : 3 h et 41 min
- Version intégrale
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Global
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Performance
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Histoire
Vous pouvez obtenir 2 fois, 10 fois ou 100 fois plus de prospects que vous n'en avez actuellement sans rien changer à ce que vous vendez... Le problème, c'est que la plupart des chefs d'entreprise ne savent pas comment obtenir des clients potentiels. J'ai écrit ce livre pour résoudre votre problème de prospects. Aujourd'hui, nos entreprises génèrent plus de 20 000 nouveaux prospects par jour dans seize secteurs d'activité différents.
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Incroyable livre
- Écrit par : Utilisateur anonyme le 25/05/2025
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$100M Leads Résumé et cahier d’exercices
- Comment inciter des inconnus à vouloir acheter vos produits (Acquisition.com $100M Series)
- Lu par : Olivier Lovero
- Durée : 3 h et 41 min
- Date de publication : 18/02/2025
- Langue : Français
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Marketing Blueprint - The CMO Interview Series
- De : Julien Rio
- Enregistrement original
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Global
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Performance
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Histoire
Get career tips and business strategies from true marketing leaders. Every CMO, every Marketing Leader is unique with a personal path that brought them to the top. In Marketing Blueprint we unearth the secrets of Marketing success through interviews with Marketing Leaders who've managed their way up to the top. We talk about career paths, building a personal brand, building efficient strategies, constructing a network and everything that makes an individual successful in marketing. So join us to learn from the very bests in the industry!
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The fastest and easiest way to boost your career
- Écrit par : J le 17/07/2025
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Des Offres à 100 millions de dollars Résumé et cahier d’exercices
- Comment faire des offres si irrésistibles que les gens se sentiraient stupides de refuser (Acquisition.com $100M Series)
- De : Alexander Hormozi
- Lu par : Olivier Lovero
- Durée : 3 h et 18 min
- Version intégrale
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Global
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Performance
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Histoire
En un an, j'ai gagné plus que les PDG de McDonalds, IKEA, Ford, Motorola et Yahoo....combinés.... alors que j'avais une vingtaine d'années.... en utilisant la méthode de l'Offre à 100 millions de dollars. Cette méthode fonctionne. Et elle fonctionnera pour vous. Il n'y a pas si longtemps, mes affaires étaient devenues si mauvaises que je ne pouvais même plus offrir mes services gratuitement. À la fin de chaque mois, je regardais mon compte en banque en espérant voir des progrès (mais il n'y en avait pas).
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Super
- Écrit par : Utilisateur anonyme le 23/06/2025
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Des Offres à 100 millions de dollars Résumé et cahier d’exercices
- Comment faire des offres si irrésistibles que les gens se sentiraient stupides de refuser (Acquisition.com $100M Series)
- Lu par : Olivier Lovero
- Durée : 3 h et 18 min
- Date de publication : 20/12/2024
- Langue : Français
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HBR's 10 Must Reads on Sales
- HBR's 10 Must Reads Series
- De : Harvard Business Review, Philip Kotler, Andris Zoltners, et autres
- Lu par : Tom Parks
- Durée : 5 h et 48 min
- Version intégrale
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Global
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Performance
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Histoire
Sales isn't about pushing products or being efficient; it's about building the right systems to manage and empower your salespeople. We've combed through hundreds of Harvard Business Review articles and selected the most important ones to help you understand how to create the conditions for sales success.
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HBR's 10 Must Reads on Sales
- HBR's 10 Must Reads Series
- Lu par : Tom Parks
- Série : HBR's 10 Must Reads
- Durée : 5 h et 48 min
- Date de publication : 21/01/2020
- Langue : Anglais
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Marketing Made Simple
- A Step-by-Step StoryBrand Guide for Any Business
- De : Donald Miller, Dr. J.J. Peterson
- Lu par : Donald Miller, Dr. J.J. Peterson
- Durée : 4 h et 19 min
- Version intégrale
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Global
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Performance
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Histoire
This guide from New York Times best-selling author Donald Miller is a must-have for any marketing professional or small business owner who wants grow their business. It will teach you how to create and implement a sales funnel that will increase traffic and drive sales.
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Utile et applicable
- Écrit par : Utilisateur anonyme le 02/02/2025
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Marketing Made Simple
- A Step-by-Step StoryBrand Guide for Any Business
- Lu par : Donald Miller, Dr. J.J. Peterson
- Série : Made Simple Series
- Durée : 4 h et 19 min
- Date de publication : 17/03/2020
- Langue : Anglais
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No BS Direct Marketing
- The Ultimate No-Holds-Barred Kick-Butt Take-No-Prisoners Direct Marketing for Non-Direct Marketing Businesses (No BS Series)
- De : Dan S. Kennedy
- Lu par : Mike Lenz
- Durée : 6 h et 15 min
- Version intégrale
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Global
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Performance
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Histoire
Dan S. Kennedy dares marketers to dramatically simplify their marketing, refocusing on what works. Updated to address the newest media and marketing methods, this marketing master plan delivers a short list of radically different, little-known, profit-proven direct mail strategies for any business. Strategies are illustrated by case history examples from an elite team of consultants - all phenomenally successful at borrowing direct marketing strategies from the world of online sales, infomercials, and more, to use in "ordinary" businesses.
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No BS Direct Marketing
- The Ultimate No-Holds-Barred Kick-Butt Take-No-Prisoners Direct Marketing for Non-Direct Marketing Businesses (No BS Series)
- Lu par : Mike Lenz
- Série : No B.S.
- Durée : 6 h et 15 min
- Date de publication : 26/11/2019
- Langue : Anglais
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100 Millionen Dollar Angebote [$100 Million Offers]
- Wie man so gute Angebote macht, dass sich die Leute dumm fühlen, wenn sie Nein sagen (Acquisition.com $100M Series) [How to Make Deals So Good People Feel Stupid Saying No (Acquisition.com $100M Series)]
- De : Alex Hormozi
- Lu par : Torsten Creutzburg
- Durée : 5 h et 3 min
- Version intégrale
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Global
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Performance
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Histoire
Ich habe in einem Jahr mehr verdient als die CEOs von McDonalds, IKEA, Ford, Motorola und Yahoo.... zusammen.... als Kind in meinen Zwanzigern...., indem ich die $100M Offer Methode angewendet habe. Sie funktioniert. Und sie wird auch bei Ihnen funktionieren. Es ist noch nicht lange her, da ging es meinem Geschäft so schlecht, dass ich meine Dienstleistungen nicht einmal mehr kostenlos anbieten konnte. Am Ende eines jeden Monats schaute ich auf mein Bankkonto und hoffte, einen Fortschritt zu sehen (aber es gab keinen). Ich wusste, dass sich etwas ändern musste... aber was?
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100 Millionen Dollar Angebote [$100 Million Offers]
- Wie man so gute Angebote macht, dass sich die Leute dumm fühlen, wenn sie Nein sagen (Acquisition.com $100M Series) [How to Make Deals So Good People Feel Stupid Saying No (Acquisition.com $100M Series)]
- Lu par : Torsten Creutzburg
- Durée : 5 h et 3 min
- Date de publication : 10/04/2024
- Langue : Allemand
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Building a Smart Customer Service System with AI
- From Chatbots to Personalized Support
- De : Deacon John O'Maley
- Lu par : Michael P. Grande
- Durée : 1 h et 19 min
- Version intégrale
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Global
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Performance
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Histoire
Unlock the future of customer service with AI. Building a Smart Customer Service System with AI: From Chatbots to Personalized Support is a comprehensive guide that shows businesses how to leverage artificial intelligence to transform their customer support operations.
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Building a Smart Customer Service System with AI
- From Chatbots to Personalized Support
- Lu par : Michael P. Grande
- Série : The Deacon O’Maley AI Business Series
- Durée : 1 h et 19 min
- Date de publication : 11/08/2025
- Langue : Anglais
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The First-Time Manager: Sales
- First-Time Manager Series
- De : Mike Weinberg
- Lu par : Mike Weinberg
- Durée : 5 h et 51 min
- Version intégrale
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Global
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Performance
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Histoire
As a top-performing sales professional, you know how to own your calendar, focus your energy, create opportunities, navigate the sales process, negotiate, and close deals. Yet, if you are like most new sales managers, there is still so much you don’t know and that can trip you up if you aren’t careful. Luckily, Mike Weinberg knows the pitfalls to avoid and mindset changes needed to successfully make the leap. This powerful new resource contains candid guidance on how to master your expanded responsibilities like a pro.
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The First-Time Manager: Sales
- First-Time Manager Series
- Lu par : Mike Weinberg
- Série : First-Time Manager Series
- Durée : 5 h et 51 min
- Date de publication : 05/09/2023
- Langue : Anglais
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AI and Buyer Psychology
- Decoding Intent and Driving Conversions (The Deacon O’Maley AI Business Series)
- De : Deacon John O'Maley
- Lu par : Michael P. Grande
- Durée : 1 h et 9 min
- Version intégrale
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Global
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Performance
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Histoire
Unlock the power of artificial intelligence to transform your marketing and sales strategy. “AI and Buyer Psychology: Decoding Intent and Driving Conversions” is a cutting-edge guide that reveals how AI-driven customer behavior analysis can skyrocket your business’s growth. Written by Catholic Deacon John O’Maley – a West Point graduate, former U.S. Army Ranger Captain, and Procter & Gamble alumnus – this authoritative book blends disciplined insight with real-world business acumen.
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AI and Buyer Psychology
- Decoding Intent and Driving Conversions (The Deacon O’Maley AI Business Series)
- Lu par : Michael P. Grande
- Série : The Deacon O’Maley AI Business Series
- Durée : 1 h et 9 min
- Date de publication : 05/08/2025
- Langue : Anglais
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Ninja Sales Secrets: Skillful Sales Techniques That Work
- Ninja Series
- De : Charles Vest
- Lu par : Charles Vest
- Durée : 37 min
- Version intégrale
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Global
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Performance
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Histoire
Twenty Ninja Sales Secrets for growing a successful book of business. Through proven interactions - when exposing new and existing customers to your products and services - this guide provides you with the skills and techniques that sales professionals use. These skillful techniques will help you to build a committed clientele who will consistently call you FIRST for solutions. I provide sample situations - and offer sales secret alternatives to the traditional conversations - that will explode your business.
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Ninja Sales Secrets: Skillful Sales Techniques That Work
- Ninja Series
- Lu par : Charles Vest
- Série : Ninja, Volume 1
- Durée : 37 min
- Date de publication : 11/12/2020
- Langue : Anglais
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Series E
- De : Shoshana Swell
- Enregistrement original
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Global
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Performance
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Histoire
Welcome to Series E. Where founders raise their Series E round of Experience. Join us as we share tips and stories from founders of how they built their businesses while also focusing on balance. Follow us @seriesepodcast.
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No B.S. Guide to Direct Response Social Media Marketing (2nd Edition)
- No B.S. Series
- De : Dan S. Kennedy, Kim Walsh Phillips
- Lu par : James Romick
- Durée : 7 h et 31 min
- Version intégrale
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Global
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Performance
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Histoire
Simply broadcasting a message to millions by social media accomplishes little for most businesses. Dan S. Kennedy and Kim Walsh Phillips are here to tell it like it is: If you're not focusing on converting social media traffic into sales, you might as well set your money on fire. Kennedy and Walsh Phillips teach you the customer-getting, sales-boosting direct-response strategies you must employ with every social media campaign so you can stop accepting non-monetizable "likes" and "shares" as a return on your time.
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No B.S. Guide to Direct Response Social Media Marketing (2nd Edition)
- No B.S. Series
- Lu par : James Romick
- Série : No B.S.
- Durée : 7 h et 31 min
- Date de publication : 30/06/2020
- Langue : Anglais
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HBR's 10 Must Reads on Strategic Marketing
- HBR's 10 Must Reads Series
- De : Harvard Business Review, Clayton M. Christensen, Theodore Levitt, et autres
- Lu par : Bernard Setaro Clark, Susan Larkin
- Durée : 6 h et 48 min
- Version intégrale
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Global
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Performance
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Histoire
If you read (or listen to) nothing else on marketing that delivers competitive advantage, listen to these ten articles. We've combed through hundreds of articles in the Harvard Business Review archive and selected the most important ones to help you reinvent your marketing by putting it—and your customers—at the center of your business.
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Interesting if you are just starting to study marketing.
- Écrit par : Tommaso Cresto Dina le 17/02/2025
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HBR's 10 Must Reads on Strategic Marketing
- HBR's 10 Must Reads Series
- Lu par : Bernard Setaro Clark, Susan Larkin
- Série : HBR's 10 Must Reads
- Durée : 6 h et 48 min
- Date de publication : 15/11/2022
- Langue : Anglais
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Content Rules
- How to Create Killer Blogs, Podcasts, Videos, Ebooks, Webinars (and More) That Engage Customers and Ignite Your Business (New Rules Social Media Series)
- De : Ann Handley, C. C. Chapman
- Lu par : Ann Handley, C. C. Chapman
- Durée : 6 h et 53 min
- Version intégrale
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Global
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Performance
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Histoire
To market your business, reach new customers, and create long-lasting loyalty, you need one indispensable element: CONTENT. Whether it’s bite-sized tweets that allow you to forge relationships on Twitter, blog posts that give your readers must-have advice, ebooks or white papers that engage (and don’t bore), videos that share the human side of your company, interactive webinars that deliver a valuable learning experience, or podcasts that can be downloaded and listened to on the fly (and more!) . . .
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Content Rules
- How to Create Killer Blogs, Podcasts, Videos, Ebooks, Webinars (and More) That Engage Customers and Ignite Your Business (New Rules Social Media Series)
- Lu par : Ann Handley, C. C. Chapman
- Durée : 6 h et 53 min
- Date de publication : 18/08/2011
- Langue : Anglais
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AI Sidekick: ChatGPT for Small Business Marketing
- The Deacon O’Maley Business Series Collection
- De : Deacon John O'Maley
- Lu par : Tyler Burkhalter
- Durée : 37 min
- Version intégrale
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Global
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Performance
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Histoire
Artificial intelligence is no longer a futuristic concept reserved for big corporations – it’s a practical tool transforming marketing for businesses of all sizes. Recent data shows that 40% of small businesses in the U. S. were using AI tools in 2024 (up from just 23% in 2023) marketingprofs.com. This rapid adoption is driven by accessible, affordable AI platforms that level the playing field for small companiesorionpolicy.org.
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AI Sidekick: ChatGPT for Small Business Marketing
- The Deacon O’Maley Business Series Collection
- Lu par : Tyler Burkhalter
- Série : The Deacon O’Maley AI Business Series
- Durée : 37 min
- Date de publication : 05/08/2025
- Langue : Anglais
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Make the Deal
- Negotiating Mergers and Acquisitions
- De : Christopher S. Harrison
- Lu par : Daniel Henning
- Durée : 11 h et 22 min
- Version intégrale
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Global
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Performance
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Histoire
Make the Deal is a direct and accessible guide to striking a powerful M&A deal. Merging business, finance, and law, this insightful examination of M&A strategy is designed to help you understand M&A negotiations and the ways in which the final outcome affects your financial future. You'll gain insight into real-world negotiations and the delicate balancing act that occurs as each party attempts to maximize value and minimize risk, and learn the potential pitfalls that can occur.
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Make the Deal
- Negotiating Mergers and Acquisitions
- Lu par : Daniel Henning
- Durée : 11 h et 22 min
- Date de publication : 22/10/2019
- Langue : Anglais
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