Couverture de HBR's 10 Must Reads on Strategic Marketing

HBR's 10 Must Reads on Strategic Marketing

HBR's 10 Must Reads Series

Aperçu
Essayez pour 0,99 €/mois Essayer pour 0,00 €
Offre valable jusqu'au 12 décembre 2025 à 23 h 59.
Jusqu'à 90% de réduction sur vos 3 premiers mois.
Écoutez en illimité des milliers de livres audio, podcasts et Audible Originals.
Sans engagement. Vous pouvez annuler votre abonnement chaque mois.
Accédez à des ventes et des offres exclusives.
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Possibilité de résilier l'abonnement chaque mois.

HBR's 10 Must Reads on Strategic Marketing

De : Harvard Business Review, Clayton M. Christensen, Theodore Levitt, Philip Kotler, Fred Reichheld
Lu par : Bernard Setaro Clark, Susan Larkin
Essayez pour 0,99 €/mois Essayer pour 0,00 €

3 mois pour 0,99 €/mois, puis 9,95 €/mois. Possibilité de résilier chaque mois. Offre valable jusqu'au 12 décembre 2025 à 23 h 59.

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 12,56 €

Acheter pour 12,56 €

3 mois pour 0,99 €/mois Offre valable jusqu'au 12 décembre 2025. 3 mois pour 0,99 €/mois, puis 9,95 €/mois. Offre soumise à conditions.J'en profite

À propos de ce contenu audio

Stop pushing products—and start cultivating relationships with the right customers.

If you read (or listen to) nothing else on marketing that delivers competitive advantage, listen to these ten articles. We've combed through hundreds of articles in the Harvard Business Review archive and selected the most important ones to help you reinvent your marketing by putting it—and your customers—at the center of your business.

Leading experts such as Ted Levitt and Clayton Christensen provide the insights and advice you need to: figure out what business you're really in; create products that perform the jobs people need to get done; get a bird's-eye view of your brand's strengths and weaknesses; tap a market that's larger than China and India combined; deliver superior value to your B2B customers; and end the war between sales and marketing.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2013 Harvard Business School Publishing Corporation (P)2022 Ascent Audio
Marketing et ventes
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Ces titres pourraient vous intéresser

    Couverture de HBR's 10 Must Reads on Managing Yourself, Vol. 2
    Couverture de The Harvard Business Review Leader's Handbook: Make an Impact, Inspire Your Organization, and Get to the Next Level
    Couverture de Good Strategy/Bad Strategy
    Couverture de HBR at 100
    Couverture de The 22 Immutable Laws of Marketing
    Couverture de What I Didn't Learn in Business School
    Couverture de The 22 Immutable Laws of Branding
    Couverture de The 1-Page Marketing Plan
    Couverture de HBR Guide to Getting the Right Work Done
    Couverture de Brands and the Brain: How to Use Neuroscience to Create Impactful Brands
    Couverture de Playing to Win
    Couverture de Zero to One
    Couverture de The Art of Strategy
    Couverture de Contagious
    Couverture de Leading Change
    Couverture de HBR Guide to Performance Management
    Tout
    Le plus pertinent
    Some articles are very interesting, while others feel a bit outdated or too basic for someone with several years of experience in marketing. However, overall, it’s an engaging and worthwhile audio experience.

    Interesting if you are just starting to study marketing.

    Une erreur s'est produite. Réessayez dans quelques minutes.