Livres audio en précommande
Marketing et ventes
1 - 20 sur 23 résultats-
-
The Glory of Giving Everything
- The Taylor Swift Business Model
- De : Crystal Haryanto, Richard Scheffler - foreword
- Durée : Indisponible
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
In The Glory of Giving Everything: The Taylor Swift Business Model, author Crystal Haryanto delves into the extraordinary business dynamics behind Taylor Swift's career. This book addresses how Swift has not only revolutionized the music industry but has also created a sustainable brand that resonates deeply with fans. Haryanto provides valuable insights on leveraging personal branding, fan engagement, and innovative marketing in today's competitive landscape.
-
The Glory of Giving Everything
- The Taylor Swift Business Model
- Durée : Indisponible
- Date de publication : 05/08/2025
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 15,70 €
-
-
-
売れる組織 売れる営業
- Durée : 9 h et 4 min
- Date de publication : 17/10/2025
- Langue : Japonais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 26,18 €
-
-
-
The 1-Page Marketing Plan (2nd Edition)
- Get New Customers, Make More Money, and Stand Out from the Crowd
- De : Allan Dib
- Durée : 6 h et 30 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
In The 1-Page Marketing Plan, serial entrepreneur and rebellious marketer Allan Dib reveals a marketing implementation breakthrough that makes creating a marketing plan simple and fast. It’s literally a single page, divided up into nine squares. With it, you’ll be able to map out your own sophisticated marketing plan and go from zero to marketing hero. Whether you’re just starting out or are an experienced entrepreneur, The 1-Page Marketing Plan is the easiest and fastest way to create a marketing plan that will propel your business growth.
-
The 1-Page Marketing Plan (2nd Edition)
- Get New Customers, Make More Money, and Stand Out from the Crowd
- Durée : 6 h et 30 min
- Date de publication : 21/10/2025
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 13,83 €
-
-
-
Hacking the Human Mind
- The behavioral science secrets behind 17 of the world's best brands
- De : MichaelAaron Flicker, Richard Shotton
- Durée : 6 h et 59 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
All marketers aim to learn from the best. But how do you identify the tactics responsible for a company’s success? A stab in the dark? Here’s where behavioral science can help — because unlike much of marketing theory, it has a solid evidence base. Spot the behavioral biases, and you can understand why a tactic works. Brands can be mystifyingly successful. Why are customers happy to pay a premium for things that should be free, like water; things that should be cheap, like milk; and things that would do the same job at half the price, like vacuum cleaners?
-
Hacking the Human Mind
- The behavioral science secrets behind 17 of the world's best brands
- Durée : 6 h et 59 min
- Date de publication : 30/09/2025
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 16,64 €
-
-
-
AI First
- The Playbook for a Future-Proof Business and Brand
- De : Adam Brotman, Andy Sack
- Lu par : Asa Siegel
- Durée : 8 h et 30 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
What does the rapid rise and astonishing rate of improvement of AI mean for brands in the next five years? Listen to what OpenAI CEO Sam Altman told authors Adam Brotman and Andy Sack when he met them: "It will mean that 95 percent of what marketers use agencies, strategists, and creative professionals for today will easily, nearly instantly, and at almost no cost be handled by AI. No problem." Upon hearing that astonishing statement, the authors began a journey of discovery to understand what the transition to an AI first world would mean.
-
AI First
- The Playbook for a Future-Proof Business and Brand
- Lu par : Asa Siegel
- Durée : 8 h et 30 min
- Date de publication : 24/06/2025
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 12,56 €
-
-
-
Click Here
- The Art and Science of Digital Marketing and Advertising
- De : Alex Schultz
- Durée : 10 h
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Now, more than ever, there are countless ways to achieve growth by marketing your business, large or small, using the many different channels, platforms and mechanisms available on the internet. How do you decide which is the best for your product or service? The answers are right here, thanks to Alex Schultz, the chief marketing officer of META. Alex's unparalleled expertise and experience is crystallised in this essential bible for digital marketing.
-
Click Here
- The Art and Science of Digital Marketing and Advertising
- Durée : 10 h
- Date de publication : 07/10/2025
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 29,37 €
-
-
-
Go-to-Market Uncovered
- How to Successfully Launch a Product and Drive Sustainable, Long-Term Revenue Growth
- De : Paul Sullivan
- Lu par : Brian Conover
- Durée : 8 h et 3 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
In Go-to-Market Uncovered: How to Successfully Launch a Product and Drive Sustainable, Long-Term Revenue Growth, celebrated entrepreneur and go-to-market strategist Paul Sullivan delivers a hands-on discussion of the ARISE framework for bringing B2B SaaS, fintech, and tech-enabled businesses to market. The author shows you how to fully implement this framework in just 30 days. It offers a proven blueprint for long-term success you can apply to your own organization immediately, whether you work in a startup, a scale-up, or a large enterprise.
-
Go-to-Market Uncovered
- How to Successfully Launch a Product and Drive Sustainable, Long-Term Revenue Growth
- Lu par : Brian Conover
- Durée : 8 h et 3 min
- Date de publication : 09/06/2025
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 18,85 €
-
-
-
Propaganda (Original Classic 1928 Edition)
- The Definitive and Complete Masterwork on Public Relations
- De : Edward Bernays
- Lu par : Sean Pratt
- Durée : 4 h et 2 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
First published in 1928, Edward Bernays’ Propaganda may be the single most important work on public relations ever to appear. Even the most casual reading reveals that the principles he sets out in this short but compelling book remain as true as ever in the present era of social media and AI. Bernays (1891–1995), a nephew of Sigmund Freud, shaped the management of public opinion at a time when the modern media were beginning to take their present shape.
-
Propaganda (Original Classic 1928 Edition)
- The Definitive and Complete Masterwork on Public Relations
- Lu par : Sean Pratt
- Durée : 4 h et 2 min
- Date de publication : 04/06/2025
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 12,56 €
-
-
-
Lost Department Stores of San Francisco
- Landmarks
- De : Anne Evers Hitz, Leah Garchik - foreword
- Lu par : Ann Richardson
- Durée : 4 h et 30 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
In the late nineteenth century, San Francisco's merchant princes built grand stores for a booming city, each with its own niche. For the eager clientele, a trip downtown meant dressing up—hats, gloves, and stockings required—and going to Blum's for Coffee Crunch cake or Townsend's for creamed spinach. The I. Magnin empire catered to a selective upper-class clientele, while middle-class shoppers loved the Emporium department store with its Bargain Basement and Santa for the kids.
-
Lost Department Stores of San Francisco
- Landmarks
- Lu par : Ann Richardson
- Durée : 4 h et 30 min
- Date de publication : 05/08/2025
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 8,16 €
-
-
-
The Human Experience
- How to make life better for your customers and create a more successful organization
- De : John Sills
- Lu par : Simon Shepherd
- Durée : 6 h et 54 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
In The Human Experience, John Sills draws upon extensive research and illustrative case studies to explain that the emotional experience is just as important as the functional one, and, if done right, will create a more efficient business. He also demonstrates that the customer experience is not just the responsibility of front-line employees, but shared across the company.
-
The Human Experience
- How to make life better for your customers and create a more successful organization
- Lu par : Simon Shepherd
- Durée : 6 h et 54 min
- Date de publication : 26/06/2025
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 13,70 €
-
-
-
Winner's Curse
- Behavioral Economics Anomalies, Then and Now
- De : Richard H. Thaler, Alex Imas
- Durée : 9 h
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
In the original 1992 version of The Winner’s Curse, Richard Thaler introduced readers to behavioral economics, challenging the notion of traditional economics that people are selfish, rational optimizers and behave accordingly every time. Three decades later, Thaler has teamed up with economist Alex Imas to provide fresh insights in this fully updated edition. They revisit Thaler’s original columns on economic anomalies, some written with collaborators like Daniel Kahneman and Amos Tversky, and explore how these anomalies hold up today.
-
Winner's Curse
- Behavioral Economics Anomalies, Then and Now
- Durée : 9 h
- Date de publication : 21/10/2025
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 17,97 €
-
-
-
On Message
- How a Compelling Narrative Will Make Your Organization Succeed
- De : Zach Friend
- Lu par : Chris Abernathy
- Durée : 5 h
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
In this era of information overload and real-time communication where anyone can publish and broadcast to millions of people with the click of a button, there is no shortage of people talking about the need to get their message across, or having a "narrative." But for business, marketing, and political campaigns, there is no definitive how-to on crafting a compelling narrative that achieves lasting results. On Message solves that problem, illustrating how effective communicators understand the power of narrative, emotion, and simple messaging.
-
On Message
- How a Compelling Narrative Will Make Your Organization Succeed
- Lu par : Chris Abernathy
- Durée : 5 h
- Date de publication : 29/07/2025
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 8,16 €
-
-
-
Public Relations for Dummies (3rd Edition)
- De : Eric Yaverbaum
- Lu par : Kent Klineman
- Durée : 12 h
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Effective public relations (PR) can help level the playing field between you and your competitors. You don't necessarily need a big budget to establish brand awareness and a positive reputation. With enough practice, anyone can learn to think like a PR specialist. Public Relations For Dummies helps you understand the mechanics of PR and gives you all the tools you need to succeed. This friendly guide gives you practical insights on using the many components of PR to create successful campaigns.
-
Public Relations for Dummies (3rd Edition)
- Lu par : Kent Klineman
- Durée : 12 h
- Date de publication : 15/07/2025
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 15,70 €
-
-
-
なぜあの商品、サービスは売れたのか? トップマーケッターたちの思考
- Durée : 9 h et 31 min
- Date de publication : 29/08/2025
- Langue : Japonais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 26,18 €
-
-
-
First Meeting Differentiator
- De : Lee B. Salz
- Lu par : Verne Harnish
- Durée : 7 h
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Discovery is perhaps the most critical phase of any sales journey and yet it also one of the least managed. Learn the best strategies and tactics to give you the best chance to make sure that first meeting isn’t the last.
-
First Meeting Differentiator
- Lu par : Verne Harnish
- Durée : 7 h
- Date de publication : 30/09/2025
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 14,70 €
-
-
-
このオムライスに、付加価値をつけてください
- Lu par : 伊藤 徳栄
- Durée : 5 h et 3 min
- Date de publication : 06/06/2025
- Langue : Japonais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 26,18 €
-
-
-
The Growth Dilemma
- Managing Your Brand When Different Customers Want Different Things
- De : Annie Wilson, Ryan Hamilton
- Lu par : Amber Dekkers
- Durée : 8 h et 51 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Marketing experts and professors Annie Wilson and Ryan Hamilton, through dozens of cases, provide insight into how brands can drive growth by attracting new segments without alienating or losing their current customers. They also explore how brands can more strategically select and manage customer segments to drive high velocity growth and symbiotic segment relationships.
-
The Growth Dilemma
- Managing Your Brand When Different Customers Want Different Things
- Lu par : Amber Dekkers
- Durée : 8 h et 51 min
- Date de publication : 10/06/2025
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 12,56 €
-
-
-
No B.S. Marketing to the Affluent
- No Holds Barred, Take No Prisoners, Guide to Getting Really Rich (4th Edition, Revised)
- De : Martin J. Fischer, Dan S. Kennedy
- Lu par : Tim Fannon
- Durée : 6 h et 58 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Kennedy and Fischer unveil that it takes no more effort to attract customers from the explosively growing Mass-Affluent, Affluent, and Ultra-Affluent populations, who are willing to pay premium prices for exceptional expertise, service, and experiences. In this updated fourth edition, Kennedy and Fischer provide a comprehensive guide on how to reposition your business, practice, or sales career to appeal to these affluent customers, for whom price is not a determining factor.
-
No B.S. Marketing to the Affluent
- No Holds Barred, Take No Prisoners, Guide to Getting Really Rich (4th Edition, Revised)
- Lu par : Tim Fannon
- Durée : 6 h et 58 min
- Date de publication : 02/09/2025
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 15,70 €
-
-
-
Never Ask for the Sale
- Supercharge Your Business with the Power of Passionate Ambivalence
- De : Sue Heilbronner
- Lu par : Sue Heilbronner
- Durée : 8 h
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Never Ask For The Sale goes beyond simple tips, and influences the listener's overall understanding of selling. Sue Heilbronner shares decades of experience, stories, tools, and exercises to coach people to be more successful at achieving their goals by aligning their work with their greatest strengths and by marketing that cohesive story with a winning sales strategy—passionate ambivalence. Heilbronner introduces this concept as the strategic yet honest practice of presenting oneself as selective in the work they take on while enthusiastic about their area of expertise.
-
Never Ask for the Sale
- Supercharge Your Business with the Power of Passionate Ambivalence
- Lu par : Sue Heilbronner
- Durée : 8 h
- Date de publication : 09/09/2025
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 17,28 €
-
-
-
iWar
- Fortnite, Elon Musk, Spotify, WeChat, and Laying Siege to Apple’s Empire
- De : Tim Higgins
- Lu par : Keith Brown
- Durée : 8 h et 45 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
iWar has descriptive copy which is not yet available from the Publisher.
-
iWar
- Fortnite, Elon Musk, Spotify, WeChat, and Laying Siege to Apple’s Empire
- Lu par : Keith Brown
- Durée : 8 h et 45 min
- Date de publication : 16/09/2025
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 22,87 €
-