Gratuit avec l’offre d'essai

Écouter avec l’offre

  • #STRESS: Work Problems

  • How to Overcome Stress at Work and Keep Calm for the Overworked and Overwhelmed to Increase Productivity and Get Things Done
  • De : Chris Adkins
  • Lu par : Michael Pauley
  • Durée : 58 min

Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.
Couverture de #STRESS: Work Problems

#STRESS: Work Problems

De : Chris Adkins
Lu par : Michael Pauley
Essayer pour 0,00 €

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 3,91 €

Acheter pour 3,91 €

Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Description

    How can anybody make the most stressful job in the world stress-free and fulfilling without applying radical changes?

    Stress is the biggest single cause of illness in the United States, affecting two in every 10 employees, from the overwhelmed new recruits to the busiest company executives. It is a major cause of company losses in the country amounting to $1.9 billion a year due to absenteeism; yet, most people still fail to manage stress completely in their workplaces resulting to lower productivity, lots of delays, and unfocused performance.

    What most employees dismiss as a "normal" part of holding a career actually spurs the most trivial of symptoms, such as mood swings, to the most serious ones, such as hypertension and erectile dysfunction. The question remain, however, "Why do most employees fail to take stress management at work seriously?"

    Overwhelming tasks often lead to overwhelming stress, but that does not always have to be the case. Constant stress usually leads to confusion, but overlook it and it might damage your memory for good. Most distressed people demonstrate changes in eating habits, but subject yourself to the same evitable emotions and you might end up with a clinical depression. Stress always starts small, but taking it for granted will allow it to grow bigger, affecting how your life goes in and out of the workplace.

    There is no better way to beat stress, but to practice avoidance and adaptation to your primary stressors. This book addresses exactly that by showing how stress starts and aggravates at work.

    ©2015 Chris Adkins (P)2015 Chris Adkins

    Ce que les auditeurs disent de #STRESS: Work Problems

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.