Nouveau chez Audible ?
Résultats lu par "Steve Menasche" dans Toutes les catégories
-
-
Understanding Software
- Max Kanat-Alexander on Simplicity, Coding, and How to Suck Less as a Programmer
- De : Max Kanat-Alexander
- Lu par : Steve Menasche
- Durée : 6 h et 4 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
In Understanding Software, Max Kanat-Alexander, Technical Lead for Code Health at Google, shows you how to bring simplicity back to computer programming. Max explains to you why programmers suck, and how to suck less as a programmer. There's just too much complex stuff in the world. Complex stuff can't be used, and it breaks too easily. Complexity is stupid. Simplicity is smart.
-
Understanding Software
- Max Kanat-Alexander on Simplicity, Coding, and How to Suck Less as a Programmer
- Lu par : Steve Menasche
- Durée : 6 h et 4 min
- Date de publication : 28/06/2019
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 15,70 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 15,70 € ou 1 crédit audio
-
-
-
The Triumph of Injustice
- How the Rich Dodge Taxes and How to Make Them Pay
- De : Emmanuel Saez, Gabriel Zucman
- Lu par : Steve Menasche
- Durée : 7 h et 39 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Blending history and cutting-edge economic analysis, and writing in lively and jargon-free prose, Saez and Zucman dissect the deliberate choices (and sins of indecision) that have brought us to today: the gradual exemption of capital owners; the surge of a new tax avoidance industry; and the spiral of tax competition among nations. With clarity and concision, they explain how America turned away from the most progressive tax system in history to embrace policies that only serve to compound the wealth of a few.
-
The Triumph of Injustice
- How the Rich Dodge Taxes and How to Make Them Pay
- Lu par : Steve Menasche
- Durée : 7 h et 39 min
- Date de publication : 24/10/2019
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 15,70 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 15,70 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Reinventing the Organization
- How Companies Can Deliver Radically Greater Value in Fast-Changing Markets
- De : Arthur Yeung, Dave Ulrich
- Lu par : Steve Menasche
- Durée : 9 h et 44 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
The traditional hierarchical organization is dead, but what replaces it? Numerous new models - the agile organization, the networked organization, and holacracy, to name a few - have emerged, but leaders need to know what really works. How do you build an organization that is responsive to fast-changing markets? What kind of organization delivers both speed and scale, and how do you lead it? Arthur Yeung and Dave Ulrich provide leaders with a much-needed blueprint for reinventing the organization.
-
Reinventing the Organization
- How Companies Can Deliver Radically Greater Value in Fast-Changing Markets
- Lu par : Steve Menasche
- Durée : 9 h et 44 min
- Date de publication : 24/09/2019
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 18,85 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 18,85 € ou 1 crédit audio
-
-
-
HBR's 10 Must Reads on Entrepreneurship and Startups
- De : Harvard Business Review, Steve Blank, Marc Andreessen, and others
- Lu par : Steve Menasche
- Durée : 5 h et 13 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
The best entrepreneurs balance brilliant business ideas with a rigorous commitment to serving their customers' needs. If you read (or listen) to nothing else on entrepreneurship and start-ups, listen to these 10 articles by experts in the field. We've combed through hundreds of articles in the Harvard Business Review archive and selected the most important ones to help you build your company for enduring success.
-
HBR's 10 Must Reads on Entrepreneurship and Startups
- Lu par : Steve Menasche
- Série : HBR's 10 Must Reads series
- Durée : 5 h et 13 min
- Date de publication : 24/08/2021
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 12,56 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 12,56 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Warren Buffett
- Inside the Ultimate Money Mind
- De : Robert G. Hagstrom
- Lu par : Steve Menasche
- Durée : 9 h et 50 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
What exactly is a Money Mind? At one level, it's a way of thinking about major financial issues such as capital allocation. At another level, it summarizes an overall mindset for successfully investing in today's fast-paced stock market, a mindset that depends on a commitment to learning, adapting, and facing down irrelevant noise. This is not a method book. It is a thinking book. Warren Buffett: Inside the Ultimate Money Mind explains the philosophies of self-reliance, stoicism, rationalism, and pragmatism and their contributions to making intelligent investment decisions.
-
Warren Buffett
- Inside the Ultimate Money Mind
- Lu par : Steve Menasche
- Durée : 9 h et 50 min
- Date de publication : 20/04/2021
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 15,70 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 15,70 € ou 1 crédit audio
-
-
-
HBR's 10 Must Reads on Design Thinking
- HBR's 10 Must Reads Series
- De : Harvard Business Review
- Lu par : Steve Menasche, Teri Schnaubelt
- Durée : 5 h et 52 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
We've combed through hundreds of Harvard Business Review articles and selected the most important ones to help you use design thinking to produce breakthrough innovations and transform your organization. This book will inspire you to: understand the transformative potential of design thinking; proceed from idea to product at lightning speed; iterate with rapid customer feedback; fail small and win big; create new products people love; lead design thinking teams more effectively; and open new paths to innovation at your company.
-
HBR's 10 Must Reads on Design Thinking
- HBR's 10 Must Reads Series
- Lu par : Steve Menasche, Teri Schnaubelt
- Série : HBR's 10 Must Reads series
- Durée : 5 h et 52 min
- Date de publication : 28/04/2020
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 15,70 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 15,70 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Marketing 5.0
- Technology for Humanity
- De : Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
- Lu par : Steve Menasche
- Durée : 7 h et 8 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Celebrated promoter of the "Four P's of Marketing", Philip Kotler, explains how marketers can use technology to address customers' needs and make a difference in the world. In a new age when marketers are struggling with the digital transformation of business and the changing behavior of customers, this book provides marketers with a way to integrate technological and business model evolution with the dramatic shifts in consumer behavior that have happened in the last decade.
-
Marketing 5.0
- Technology for Humanity
- Lu par : Steve Menasche
- Durée : 7 h et 8 min
- Date de publication : 23/03/2021
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 12,56 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 12,56 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Fundamental Analysis for Dummies, 3rd Edition
- De : Matthew Krantz
- Lu par : Steve Menasche
- Durée : 16 h et 33 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Fundamental Analysis For Dummies is a valuable guide for investors who want to know the future. Okay, it's not a crystal ball, but fundamental analysis will help you gain insight into a company's staying power, as you evaluate revenue, expenses, assets, liabilities, competitors, management, interest rates, and other key business details.
-
Fundamental Analysis for Dummies, 3rd Edition
- Lu par : Steve Menasche
- Durée : 16 h et 33 min
- Date de publication : 29/08/2023
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 18,85 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 18,85 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Doing Agile Right
- Transformation Without Chaos
- De : Darrell K. Rigby, Sarah Elk, Steven H. Berez
- Lu par : Steve Menasche
- Durée : 7 h et 46 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Agile, say its enthusiasts, can transform your company, catapulting you to the head of the pack. Not so fast. In this clear-eyed and indispensable audiobook, Sarah Elk and Steve Berez provide a much-needed reality check. They dispel the myths and misconceptions that have accompanied agile's growth - the idea that it can reshape your organization all at once, for instance, or that it should be used in every function and for all types of work.
-
Doing Agile Right
- Transformation Without Chaos
- Lu par : Steve Menasche
- Durée : 7 h et 46 min
- Date de publication : 26/05/2020
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 15,70 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 15,70 € ou 1 crédit audio
-
-
-
The Customer Centricity Playbook
- Implement a Winning Strategy Driven by Customer Lifetime Value
- De : Peter Fader, Sarah Toms
- Lu par : Steve Menasche
- Durée : 4 h et 2 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Not all customers are the same, regardless of how they appear on the surface. The most successful companies, from Amazon to Best Buy, understand their best customers are their most valuable asset, and they tailor their acquisition, development, and retention efforts to those customers. In The Customer Centricity Playbook, Wharton School professor Peter Fader and Wharton Interactive's executive director Sarah Toms help you see your customers as individuals rather than a monolith, so you can stop wasting resources by chasing down product sales to each and every consumer.
-
The Customer Centricity Playbook
- Implement a Winning Strategy Driven by Customer Lifetime Value
- Lu par : Steve Menasche
- Durée : 4 h et 2 min
- Date de publication : 11/06/2019
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 12,56 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 12,56 € ou 1 crédit audio
-
-
-
HBR's 10 Must Reads on Managing Yourself, Vol. 2
- HBR's 10 Must Reads Series
- De : Harvard Business Review
- Lu par : Steve Menasche, Teri Schnaubelt
- Durée : 4 h et 57 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Get more of the management ideas you want, from the authors you trust. With insights from leading experts, this book will inspire you to identify areas for personal growth; assess your strengths, work preferences, values, and contributions; build your skill set and stay relevant; develop learning agility; map out a plan for where you'd like your career to go - both short and long term; find fulfillment in your work; and prepare for your next opportunity.
-
-
Was on until the woke talk of the last topic
- Écrit par : Utilisateur anonyme le 29/02/2024
-
HBR's 10 Must Reads on Managing Yourself, Vol. 2
- HBR's 10 Must Reads Series
- Lu par : Steve Menasche, Teri Schnaubelt
- Série : HBR's 10 Must Reads series
- Durée : 4 h et 57 min
- Date de publication : 23/03/2021
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 12,56 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 12,56 € ou 1 crédit audio
-
-
-
The Harvard Business Review Family Business Handbook
- How to Build and Sustain a Successful, Enduring Enterprise (HBR Handbooks Series)
- De : Josh Baron, Rob Lachenauer
- Lu par : Steve Menasche
- Durée : 10 h et 45 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
The one book you need to navigate the complex decisions and critical relationships necessary to create and sustain a healthy family business - and business family.
-
The Harvard Business Review Family Business Handbook
- How to Build and Sustain a Successful, Enduring Enterprise (HBR Handbooks Series)
- Lu par : Steve Menasche
- Durée : 10 h et 45 min
- Date de publication : 26/01/2021
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 15,70 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 15,70 € ou 1 crédit audio
-
-
-
HBR's 10 Must Reads on Lifelong Learning
- HBR's 10 Must Reads Series
- De : Harvard Business Review
- Lu par : Steve Menasche, Teri Schnaubelt
- Durée : 6 h et 39 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
The ever-increasing pace of change in today's organizations requires us all to understand and quickly adapt to constant shifts in the way our companies operate and how work gets done. Developing your own and your team's learning agility will keep your skills fresh, and help you stay flexible, grow from mistakes, and successfully respond to unexpected challenges.
-
HBR's 10 Must Reads on Lifelong Learning
- HBR's 10 Must Reads Series
- Lu par : Steve Menasche, Teri Schnaubelt
- Série : HBR's 10 Must Reads series
- Durée : 6 h et 39 min
- Date de publication : 18/05/2021
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 12,56 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 12,56 € ou 1 crédit audio
-
-
-
HBR Guide to Being a Great Boss
- De : Harvard Business Review
- Lu par : Carolyn Jania, Steve Menasche
- Durée : 5 h et 36 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
You've got the basics covered. But can you raise your leadership level to be a boss who develops trust with their employees? You can meet the basic requirements of your job as leader and rise above to motivate the people on your team to do more—and be more—than they thought possible. Whether you're a first-time boss or you've been managing people forever and are looking for some new insights and inspiration, the HBR Guide to Being a Great Boss collects a variety of expert voices to share their advice on being a boss who sparks creativity, engagement, and collaboration.
-
HBR Guide to Being a Great Boss
- Lu par : Carolyn Jania, Steve Menasche
- Durée : 5 h et 36 min
- Date de publication : 01/04/2022
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 12,56 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 12,56 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Never Say Sell
- How the World's Best Consulting and Professional Services Firms Expand Client Relationships
- De : Tom McMakin, Jacob Parks
- Lu par : Steve Menasche
- Durée : 10 h et 14 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Never Say Sell explains how to scale individual engagements into long-term business relationships. Cowritten by Tom McMakin, the coauthor of How Clients Buy and expert in account development, and colleague Jacob Parks, this book provides insights into how key rainmakers at firms like Accenture and IBM drive growth from existing relationships. Never Say Sell is a business development guide for professional service providers like consultants, accountants, and lawyers, whether they are sole proprietors or members of account teams tasked with expanding key accounts.
-
Never Say Sell
- How the World's Best Consulting and Professional Services Firms Expand Client Relationships
- Lu par : Steve Menasche
- Durée : 10 h et 14 min
- Date de publication : 17/11/2020
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 15,70 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 15,70 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Open Talent
- Leveraging the Global Workforce to Solve Your Biggest Challenges
- De : John Winsor, Jin H. Paik
- Lu par : Steve Menasche
- Durée : 9 h et 29 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
In this eye-opening, essential guidebook for the new world of work, John Winsor and Jin Paik, leaders at the Laboratory for Innovation Science at Harvard, show how the massive reset of the pandemic allowed talented workers everywhere to exit their jobs without leaving the workforce. Now some are freelancing for multiple companies or starting small businesses, leaving hiring managers scratching their heads over a workforce gone AWOL. What's more, talent has more power than ever using platforms such as Freelancer.com, Fiverr, and Upwork, setting their own terms for work.
-
Open Talent
- Leveraging the Global Workforce to Solve Your Biggest Challenges
- Lu par : Steve Menasche
- Durée : 9 h et 29 min
- Date de publication : 16/01/2024
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 15,70 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 15,70 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Rethinking American Grand Strategy
- De : Elizabeth Borgwardt - editor, Christopher McKnight Nichols - editor, Andrew Preston - editor
- Lu par : Steve Menasche, Teri Schnaubelt
- Durée : 19 h et 44 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Rethinking American Grand Strategy assembles a roster of leading historians to examine America's place in the world. Its innovative chapters reexamine familiar figures, such as John Quincy Adams, George Kennan, and Henry Kissinger, while also revealing the forgotten episodes and hidden voices of American grand strategy. They expand the scope of diplomatic and military history by placing the grand strategies of public health, race, gender, humanitarianism, and the law alongside military and diplomatic affairs to reveal hidden strategists as well as strategies.
-
Rethinking American Grand Strategy
- Lu par : Steve Menasche, Teri Schnaubelt
- Durée : 19 h et 44 min
- Date de publication : 10/08/2021
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 18,85 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 18,85 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Big Mistakes
- The Best Investors and Their Worst Investments
- De : Michael Batnick
- Lu par : Steve Menasche
- Durée : 6 h et 13 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Investing can be a roller-coaster of highs and lows, and the investors detailed here reveal just how low it can go; stories from Warren Buffet, Bill Ackman, Chris Sacca, Jack Bogle, Mark Twain, John Maynard Keynes, and many more illustrate the simple but overlooked concept that investing is really hard, whether you're managing a few thousand dollars or a few billion. Failures and losses are part of the game. Much more than just anecdotal diversion, these stories set the basis for the book's critical focus: learning from mistakes.
-
Big Mistakes
- The Best Investors and Their Worst Investments
- Lu par : Steve Menasche
- Durée : 6 h et 13 min
- Date de publication : 25/01/2019
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 12,56 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 12,56 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Culture Renovation
- 18 Leadership Actions to Build an Unshakeable Company
- De : Kevin Oakes
- Lu par : Steve Menasche
- Durée : 11 h et 50 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Most business leaders understand the power of a dynamic, positive culture - but almost every effort to change culture fails. Why? The approach is often all wrong. Rather than attempt to "transform" a new culture from the ground up, leaders need to instead spearhead a culture renovation. In Culture Renovation, Kevin Oakes provides tangible, tactical insights drawn from a robust data set and informed by CEOs and HR leaders at many of the world's top companies.
-
Culture Renovation
- 18 Leadership Actions to Build an Unshakeable Company
- Lu par : Steve Menasche
- Durée : 11 h et 50 min
- Date de publication : 14/07/2021
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 15,70 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 15,70 € ou 1 crédit audio
-
-
-
When More Is Not Better
- Overcoming America's Obsession with Economic Efficiency
- De : Roger L. Martin
- Lu par : Steve Menasche
- Durée : 8 h et 10 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Filled with keen economic insight and advice for citizens, executives, policymakers, and educators, When More Is Not Better is the must-listen guide for saving democratic capitalism.
-
When More Is Not Better
- Overcoming America's Obsession with Economic Efficiency
- Lu par : Steve Menasche
- Durée : 8 h et 10 min
- Date de publication : 29/09/2020
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 15,70 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 15,70 € ou 1 crédit audio
-