Gratuit avec l’offre d'essai

Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.
Couverture de The New Social Learning

The New Social Learning

De : Tony Bingham,Marcia Conner
Lu par : James Babson
Essayer pour 0,00 €

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 19,76 €

Acheter pour 19,76 €

Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Description

    Most business books on social media have focused exclusively on using it as a marketing tool. Many employers see it as simply a workplace distraction. But social media has the potential to revolutionize workplace learning. People have always learned best from one another. Social media enables this to happen unrestricted by physical location and in all kinds of extraordinarily creative ways.

    The New Social Learning is the most authoritative guide available to leveraging these powerful new technologies. Tony Bingham and Marcia Conner explain why social media is the ideal solution to some of the most pressing educational challenges organizations face today, such as a widely dispersed workforce and striking differences in learning styles, particularly across genera-tions. They definitively answer common objections to using social media as a training tool and show how to win over even the most resistant employees. Then, using examples from a wide range of organizations, including Deloitte & Touche, IBM, TELUS, and even the CIA. Bingham and Conner help listeners sort through the dizzying array of technological options available and decide when and how to use each one to achieve key strategic goals.

    Social media technologies - everything from 140-character microsharing messages to media-rich online communities - to complete virtual environments and more - enable people to connect, collaborate, and innovate on levels never before dreamed of. They make learning dramatically more dynamic, stimulating, enjoyable, and effective. This greatly anticipated book helps organizations create a contemporary learning strategy that is as timely as it is transformative.

    ©2010 Tony Bingham and Marcia Conner (P)2010 Audible, Inc

    Autres livres audio du même :

    Ce que les auditeurs disent de The New Social Learning

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.
    Trier par :
    Trier par:
    • Global
      1 out of 5 stars
    Image de profile pour Jules- Toronto Product Photographer
    • Jules- Toronto Product Photographer
    • 24/06/2011

    Hum-Drum Content. Boring!

    What a humdrum audio book. I got nothing out of this purchase. The content herein speaks to the value of SM as a learning tool and not much more. Don't buy this book. If you want a good SM book, get Inbound Marketing or The Digital handshake.

    I'd would ask for a refund on my purchase if it was allowed.

    3 personnes ont trouvé cela utile