Gratuit avec l’offre d'essai
Écouter avec l’offre
-
Mobile Ecommerce
- Lu par : Dwayne Clark
- Durée : 16 min
Impossible d'ajouter des articles
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
2,95 €/mois pendant 3 mois
Acheter pour 3,55 €
Aucun moyen de paiement n'est renseigné par défaut.
Désolés ! Le mode de paiement sélectionné n'est pas autorisé pour cette vente.
Vous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !
Description
It may come as no surprise that there’s been an overwhelming increase in the number of online shoppers making their purchases through their smartphones. And the trend is continuing to grow at a steady rate with fewer people opening their laptops, or logging onto computers in order to make their online purchases.
These days, it’s all about smartphones.
From big retailers like J. Crew and Macy’s, to small business owners and aspiring entrepreneurs, it’s become clear that one of the easiest ways to boost sales and maximize profits is to make sure your e-commerce website is mobile friendly, and that you’re catering to on-the-go shoppers.
So, how can you take your business to the next level and join the ranks of savvy business owners who have seized the opportunity to increase exposure and sales through smartphone-friendly ecommerce platforms?