Marketing 360°: The Power of Modern Marketing
8 titres dans la sérieMarketing Digital Description
-
Volume 1 de la série
-
Marketing Digital
- Strategies and Tactics for the Online World (Marketing 360°: The Power of Modern Marketing)
- De : Maria Cesarini Viturino
- Lu par : Jerry Dugan
- Durée : 6 h et 18 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Achieve success in the dynamic world of digital marketing with this comprehensive and practical book.
-
Marketing Digital
- Strategies and Tactics for the Online World (Marketing 360°: The Power of Modern Marketing)
- Lu par : Jerry Dugan
- Durée : 6 h et 18 min
- Date de publication : 11/09/2024
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
17,91 € ou gratuit avec l'essai. Renouvellement automatique à 9,95 €/mois après l'essai. Voir conditions d'éligibilité
-
-
Volume 2 de la série
-
Content Marketing: Creating and Distributing Relevant Content
-
-
Volume 4 de la série
-
Influencer Marketing
- The Role of Influencers in Building Brands (Marketing 360°: The Power of Modern Marketing)
- De : Maria Cesarini Viturino
- Lu par : Tom Merrill
- Durée : 3 h et 7 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Discover how to master the power of influencers with this comprehensive and updated guide. Ideal for professionals, companies, and marketing enthusiasts, it offers valuable insights to optimize your strategies. Explore from the fundamentals to practical strategies for identification, approach, and collaboration with relevant influencers. Highlights include in-depth analyses of the role of influencers in brand building and audience engagement.
-
Influencer Marketing
- The Role of Influencers in Building Brands (Marketing 360°: The Power of Modern Marketing)
- Lu par : Tom Merrill
- Durée : 3 h et 7 min
- Date de publication : 05/06/2025
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
13,42 € ou gratuit avec l'essai. Renouvellement automatique à 9,95 €/mois après l'essai. Voir conditions d'éligibilité
-
-
Volume 5 de la série
-
Sustainable Marketing: Responsible Practices for the Future of Marketing
-
-
Volume 6 de la série
-
Personal Marketing: Building Your Personal Brand for Professional Success
-
-
Volume 7 de la série
-
Product Marketing
- From Conception to Successful Launch (Marketing 360°: The Power of Modern Marketing)
- De : Maria Cesarini Viturino
- Lu par : Pete Beretta
- Durée : 2 h et 44 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
This advanced guide is essential for companies and professionals who wish to master the most innovative techniques in product development and marketing strategies. The book explores contemporary methodologies such as Lean Startup and rapid prototyping, illustrated with success stories from leading companies like Google and 3M.
-
Product Marketing
- From Conception to Successful Launch (Marketing 360°: The Power of Modern Marketing)
- Lu par : Pete Beretta
- Durée : 2 h et 44 min
- Date de publication : 04/06/2025
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
6,24 € ou gratuit avec l'essai. Renouvellement automatique à 9,95 €/mois après l'essai. Voir conditions d'éligibilité
-
-
Volume 8 de la série
-
Social Media Marketing: Strategies for Engaging and Converting Audiences
-
-
Volume 9 de la série
-
Niche Marketing: Strategies for Segmenting and Serving Specific Audiences
-