Nouveau chez Audible ?
Résultats de "Michael Silverstein" dans Toutes les catégories
-
-
Women Want More
- De : Michael J. Silverstein, Kate Sayre, John Butman
- Lu par : Kellie Fitzgerald
- Durée : 10 h et 14 min
- Version intégrale
-
Global0
-
Performance0
-
Histoire0
Haven't women gotten everything they want? Economic power? Social influence? Business clout? Yes, but it turns out that these fantastic gains have come at a heavy price, as consumer goods experts Michael J. Silverstein and Kate Sayre discovered in an unprecedented study of 12,000 women in forty...
-
Women Want More
- Lu par : Kellie Fitzgerald
- Durée : 10 h et 14 min
- Date de publication : 31/05/2016
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
20,42 € ou gratuit avec l'essai. Renouvellement automatique à 9,95 €/mois après l'essai. Voir conditions d'éligibilité
-
-
-
Creatures of Politics
- Media, Message, and the American Presidency
- De : Michael Lempert, Michael Silverstein
- Lu par : Clay Teunis
- Durée : 9 h et 19 min
- Version intégrale
-
Global0
-
Performance0
-
Histoire0
It's a common complaint that a presidential candidate's style matters more than substance and that the issues have been eclipsed by mass-media-fueled obsession with a candidate's every slip, gaffe, and peccadillo. This audiobook explores political communication in American presidential politics, focusing on what political insiders call "message". Message, Michael Lempert and Michael Silverstein argue, is not simply an individual's positions on the issues but the craft used to fashion the creature the public sees as the candidate.
-
Creatures of Politics
- Media, Message, and the American Presidency
- Lu par : Clay Teunis
- Durée : 9 h et 19 min
- Date de publication : 31/10/2013
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
17,91 € ou gratuit avec l'essai. Renouvellement automatique à 9,95 €/mois après l'essai. Voir conditions d'éligibilité
-
-
-
The $10 Trillion Prize
- Captivating the Newly Affluent in China and India
- De : Michael J. Silverstein, Abheek Singhi, Carol Liao, et autres
- Lu par : Don Hagen
- Durée : 11 h et 31 min
- Version intégrale
-
Global1
-
Performance1
-
Histoire1
You've heard of the burgeoning consumer markets in China and India that are driving the world economy. But do you know enough about these new consumers to convert them into customers? In The $10 Trillion Prize, bestselling author Michael J. Silverstein and The Boston Consulting Group colleagues in China and India provide the first comprehensive profile of the emerging middle class, primed to transform the global marketplace.
-
The $10 Trillion Prize
- Captivating the Newly Affluent in China and India
- Lu par : Don Hagen
- Durée : 11 h et 31 min
- Date de publication : 06/02/2013
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
18,85 € ou gratuit avec l'essai. Renouvellement automatique à 9,95 €/mois après l'essai. Voir conditions d'éligibilité
-
-
-
Treasure Hunt
- Inside the Mind of the New Consumer
- De : Michael J. Silverstein, John Butman
- Lu par : John H. Mayer
- Durée : 9 h et 19 min
- Version intégrale
-
Global0
-
Performance0
-
Histoire0
A BMW in a Costco parking lot? A working-class family with a 50-inch plasma TV? What’s going on in the mind of the new consumer? TREASURE HUNT takes us into the homes of real people making real decisions, and into the CEO's offices of innovative companies finding new ways to accommodate them...
-
Treasure Hunt
- Inside the Mind of the New Consumer
- Lu par : John H. Mayer
- Durée : 9 h et 19 min
- Date de publication : 09/05/2006
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
12,26 € ou gratuit avec l'essai. Renouvellement automatique à 9,95 €/mois après l'essai. Voir conditions d'éligibilité
-