Nouveau chez Audible ?
Résultats de "John Butman" dans Toutes les catégories
-
-
Hardball
- Are You Playing to Play or Playing to Win?
- De : George Stalk, Rob Lachenauer, John Butman
- Lu par : George Newbern
- Durée : 5 h et 43 min
- Version intégrale
-
Global0
-
Performance0
-
Histoire0
Great companies stumble and fall when they lose it. Highfliers crash when a competitor notices they don't have it. Start-ups shut down if they can't develop it. "It" is a strategy so powerful and an execution-driven mindset so relentless that companies use it to gain more than just competitive advantage—they achieve an industry dominance that is virtually unassailable and that competitors often try to explain away as unfair.
-
Hardball
- Are You Playing to Play or Playing to Win?
- Lu par : George Newbern
- Durée : 5 h et 43 min
- Date de publication : 25/11/2025
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
10,05 € ou gratuit avec l'essai. Renouvellement automatique à 9,95 €/mois après l'essai. Voir conditions d'éligibilité
-
-
-
New World, Inc.
- The Making of America by England's Merchant Adventurers
- De : John Butman, Simon Targett
- Lu par : Chris Kipiniak
- Durée : 12 h et 32 min
- Version intégrale
-
Global0
-
Performance0
-
Histoire0
Three generations of English merchant adventurers-not the Pilgrims, as we have so long believed-were the earliest founders of America. Profit-not piety-was their primary motive. Some seventy years before the Mayflower sailed, a small group of English merchants formed "The Mysterie, Company, and...
-
New World, Inc.
- The Making of America by England's Merchant Adventurers
- Lu par : Chris Kipiniak
- Durée : 12 h et 32 min
- Date de publication : 20/03/2018
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
22,11 € ou gratuit avec l'essai. Renouvellement automatique à 9,95 €/mois après l'essai. Voir conditions d'éligibilité
-
-
-
Women Want More
- De : Michael J. Silverstein, Kate Sayre, John Butman
- Lu par : Kellie Fitzgerald
- Durée : 10 h et 14 min
- Version intégrale
-
Global0
-
Performance0
-
Histoire0
Haven't women gotten everything they want? Economic power? Social influence? Business clout? Yes, but it turns out that these fantastic gains have come at a heavy price, as consumer goods experts Michael J. Silverstein and Kate Sayre discovered in an unprecedented study of 12,000 women in forty...
-
Women Want More
- Lu par : Kellie Fitzgerald
- Durée : 10 h et 14 min
- Date de publication : 31/05/2016
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
20,42 € ou gratuit avec l'essai. Renouvellement automatique à 9,95 €/mois après l'essai. Voir conditions d'éligibilité
-
-
-
Breaking Out
- How to Build Influence in a World of Competing Ideas
- De : John Butman
- Lu par : Erik Synnestvedt
- Durée : 7 h et 5 min
- Version intégrale
-
Global0
-
Performance0
-
Histoire0
In Breaking Out, idea developer and adviser John Butman shows how the methods of today’s most popular “idea entrepreneurs” - including dog psychologist Cesar Millan, French lifestyle guru Mireille Guiliano ( French Women Don’t Get Fat), TOMS founder Blake Mycoskie, and many others - can help you take an idea public and build influence for it.
-
Breaking Out
- How to Build Influence in a World of Competing Ideas
- Lu par : Erik Synnestvedt
- Durée : 7 h et 5 min
- Date de publication : 14/05/2013
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
18,85 € ou gratuit avec l'essai. Renouvellement automatique à 9,95 €/mois après l'essai. Voir conditions d'éligibilité
-
-
-
Treasure Hunt
- Inside the Mind of the New Consumer
- De : Michael J. Silverstein, John Butman
- Lu par : John H. Mayer
- Durée : 9 h et 19 min
- Version intégrale
-
Global0
-
Performance0
-
Histoire0
A BMW in a Costco parking lot? A working-class family with a 50-inch plasma TV? What’s going on in the mind of the new consumer? TREASURE HUNT takes us into the homes of real people making real decisions, and into the CEO's offices of innovative companies finding new ways to accommodate them...
-
Treasure Hunt
- Inside the Mind of the New Consumer
- Lu par : John H. Mayer
- Durée : 9 h et 19 min
- Date de publication : 09/05/2006
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
12,26 € ou gratuit avec l'essai. Renouvellement automatique à 9,95 €/mois après l'essai. Voir conditions d'éligibilité
-