Couverture de When Mystery Sells Better: The Less They Know, The More You Can Charge

When Mystery Sells Better: The Less They Know, The More You Can Charge

When Mystery Sells Better: The Less They Know, The More You Can Charge

Écouter gratuitement

Voir les détails

À propos de cette écoute

Pub Menu Naming Strategy: “Why Do Things Sell Better When Customers Don’t Know Much?”

I once had a dish called “Sausage with Tomato Curry Sauce” on my menu. It didn’t sell well. Then I changed the name to “Currywurst” — nothing else changed — and suddenly it became one of the most popular items.
Why did that happen?

Let’s break down why “the less customers know, the more they’re willing to pay”, and how this principle can shape your menu naming strategy as a pub owner.

*Blog: Saltnfire.net

Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Ce que les auditeurs disent de When Mystery Sells Better: The Less They Know, The More You Can Charge

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.