
Visibility: Academisation of Jazz
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.
Veuillez réessayer plus tard
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
-
Lu par :
-
De :
À propos de cette écoute
Episode 24 of B:jazz features vocalist, composer and teacher Cansu Tanrıkulu. We discuss the academisation of jazz in the context of visibility, the theme for Jazzwoche Berlin this year. How are both historic and contemporary figures included in teaching a new and often younger generation of future professional jazz and improvising musicians, what are the positives and negatives of the music moving into the academic space? We also discuss how important role models are to students, balancing what is required for a course of study with what is most tailored for individual development, and how educators can make their students feel seen, heard and visible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !
Aucun commentaire pour le moment