
Snail Mail or Turbo Charge? Inside the Direct Mail Revolution! - David Carroll of Dope Marketing
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.
Veuillez réessayer plus tard
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
-
Lu par :
-
De :
À propos de cette écoute
In this episode of the Market Leader Podcast, host Jake speaks with David Carroll, CEO of Dope Marketing, about their innovative approach to direct mail. Carroll explains that direct mail is not dead, and can actually be a more reliable marketing channel than digital platforms. Dope Marketing's strategy is to focus on data and previous engagement, helping home service businesses get more jobs, reviews, referrals, and recognition from neighbors without the hassle of traditional direct mail methods.
Have a painting company?
Looking to grow?
Schedule a call! sevenfigurepainter.com
Connect with me:
https://www.facebook.com/JacobCRansomhttps://www.instagram.com/p/Cm60gzJJs8r/https://www.linkedin.com/in/jacob-ransom-6905465a/

Vous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !
Aucun commentaire pour le moment