
S06.EP08 - Making Brands Relevant: How to Connect Culture, Creativity & Commerce with Cyril Louis
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.
Veuillez réessayer plus tard
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
-
Lu par :
-
De :
À propos de cette écoute
In this episode of JUST Branding, we sit down with hybrid creative leader Cyril Louis who is Creative Partner at The Royals and the mind behind campaigns for Beats by Dre, EA Games, and Heineken to unpack how brands can become culturally relevant and commercially effective.
We explore:
• What “brands in culture” really means (hint: it’s more than just riding trends)
• The difference between cultural resonance and “culture-washing”
• How to authentically engage with cultural movements without getting burned
• Practical frameworks to align your brand with the right cultural moments
• Why the future of branding depends on understanding global and local nuance
• The role of emerging tech (like AI & Web3) in shaping brand relevance

Vous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !
Ce que les auditeurs disent de S06.EP08 - Making Brands Relevant: How to Connect Culture, Creativity & Commerce with Cyril Louis
Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.
Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.