
Q2 in Education Marketing: What’s Coming, What’s Changing, and What You Need to Do Now
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.
Veuillez réessayer plus tard
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
-
Lu par :
-
De :
À propos de cette écoute
Q2 is here—and it’s a whirlwind. In this timely episode, Elana Leoni, CEO of Leoni Consulting Group, and Senior Social Media Manager Hillary Trussell break down everything education marketers need to know right now: from federal budget cuts and district layoffs to the impact of AI, shifting conversations in education’s key phrases, and tightening sales cycles. They also dig into key Q2 events like ASU+GSV, NSBA, and ISTE, plus can’t-miss opportunities like Teacher Appreciation Month and graduation season. Whether you're planning campaigns or prepping your booth, this is your go-to guide for staying relevant, building trust, and getting results.
Read the rest of the show notes here.

Vous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !
Ce que les auditeurs disent de Q2 in Education Marketing: What’s Coming, What’s Changing, and What You Need to Do Now
Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.
Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.