
Making Impact in the Increasingly Competitive World of Social Media Marketing
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.
Veuillez réessayer plus tard
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
-
Lu par :
-
De :
À propos de cette écoute
The social media market is more fragmented - and more sophisticated - than ever before. How do brands decide on a social strategy that fits with their broader organizational goals, while cutting out the noise?
Lauren Thomas develops social media strategies for billion dollar brands, and is currently the Head of Social Media for Intuit TurboTax. She shares her insights on knowing when there’s a growing audience on a new channel, how to keep an authentic presence for the brand, and how to handle the higher content volume and trend turnover in this fast-paced corner of the marketing and communications world.

Vous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !
Ce que les auditeurs disent de Making Impact in the Increasingly Competitive World of Social Media Marketing
Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.
Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.