K-Curve Case Study: Gary Mortensen of Stoller Wine Group on overcoming obstacles during the pandemic
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.
Veuillez réessayer plus tard
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
-
Lu par :
-
De :
À propos de ce contenu audio
Very few leaders will experience the amount of adversity and business obstacles as Gary Mortensen, President of Stoller Wine Group, experienced in 2020/2021 during the pandemic.
In this exclusive K-curve case study, you'll hear how Gary and his team at Stoller Wine Group pivoted, invested in various parts of the business, and worked through challenge after challenge related to the pandemic and Oregon wildfires.
Resources/Links Mentioned in this episode:
- The K-Curve and the Value of Frameworks
- Stoller Wine Group
Sponsors: First Generation Advisors & First Generation Financial
Vous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !
Aucun commentaire pour le moment