
Interview with GoLIdz founder. Over 50M views on TikTok (Part 1 of 2)
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.
Veuillez réessayer plus tard
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
-
Lu par :
-
De :
À propos de cette écoute
Join Bonnie Strominger, founder of GoLidz. She developed a CPG product that is going viral with ten's of millions of TikTok views. Joint us as she tells her origin story, how she creates content and how she made a market shift from B2B to D2C.
2:26 GoLidz origin story
9:05 Journey, launch 2012 into B2B with one local business.
11:55 Launch into e-commerce for B2B during COVID, smaller packaging.
13:20 Difficulty pivoting to consumer facing product, direct-to-consumer (D2C) vs. B2B.
19:10 Organic marketing approach.
20:42 Video reviews driving social traffic.
24:32 Making emotional connections to your consumer
29:30 End of episode

Vous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !
Ce que les auditeurs disent de Interview with GoLIdz founder. Over 50M views on TikTok (Part 1 of 2)
Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.
Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.