
How Category Design Reveals Buyer Problems w/ Rebecca Kirstein Resch
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.
Veuillez réessayer plus tard
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
-
Lu par :
-
De :
À propos de cette écoute
In this episode, we interview Rebecca Kirstein Resch, the founder and CEO at inqli. Rebecca’s company is dedicated to helping workplace teams tap into the power of ‘tacit knowledge.’ She’s been using category design as a framework for uncovering new problems and now has a clear story about why a new type of solution called ‘social knowledge sharing’ needs to exist. Listen in to hear the insights Rebecca has unlocked through her founder’s journey and how she’s thinking about the future.
This conversation is moderated by the founders of Category Thinkers, John Rougeux and Mike "Damp" Damphousse.
This episode is sponsored by:
Category Design Advisors
BeTheStage.live

Vous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !
Aucun commentaire pour le moment