
Episode 4 - Turning Reporting into Actions
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.
Veuillez réessayer plus tard
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
-
Lu par :
-
De :
À propos de cette écoute
If you can't measure it, you can't improve it. This applies to SRE as well as Sustainability.
Salil Narayanan - CTO of Envizi captures what it takes to start the Sustainability journey by taking action from reporting. Salil had the foresight of carbon footprint impact management back in 2003 and co-founded Omni Meta - which became Envizi. He shares stories over the past 20 years in this space, tips to good visibility and how legislatures have influenced the industry.
Salil also gives a call to action for Site Reliability Engineers and all practitioners on embracing the entrepreneurial spirit to drive value for customers and businesses we support.
Things to listen for:
- [01:19 - 04:37] Salil's journey to the CTO role
- [06:42 - 08:58] Biggest challenge faced by customers
- [11:19 - 14:49] Step after getting data
- [14:57 - 16:40] Action on the data
- [17:13 - 19:21] Meaning of Sustainability in the context of SRE
- [19:31 - 21:05] Sustainability as it relates to energy footprint and efficiency
- [21:39 - 22:49] Stories from the field
- [24:06 - 26:27] Embrace entrepreneurial spirit for SRE
- [27:07 - 27:55] Salil's ingredient and recipe to turn reporting into actions

Vous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !
Ce que les auditeurs disent de Episode 4 - Turning Reporting into Actions
Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.
Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.