
Episode #35 - Four "Do's and Don'ts" to Prevent Miscommunication
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.
Veuillez réessayer plus tard
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
-
Lu par :
-
De :
À propos de cette écoute
How many times have you had a miscommunication at work?
...sometimes it's no big deal, sometimes it can be costly.
In this episode of Business Smart Radio, Tom Borg and Dr. David A. Miles give some great tips on ways to prevent it.
They break down the 4 primary communication styles and give you 3 "Do's" and 3 "Don'ts" for each of the styles.
This is a beefy one so bring your pencil and paper to take notes! Share this episode with your team and compare notes.
Let us know what you think in the comments!

Vous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !
Aucun commentaire pour le moment