Couverture de Don’t Design With Your Eyes: Use Flavor to Control Price — the Apple Way

Don’t Design With Your Eyes: Use Flavor to Control Price — the Apple Way

Don’t Design With Your Eyes: Use Flavor to Control Price — the Apple Way

Écouter gratuitement

Voir les détails

À propos de cette écoute

What Apple’s Design Taught Me About Sensory Design in Pubs: Pub Menu Naming Strategy 3

This episode explores how Apple’s sensory design philosophy helps create emotional pricing—and how small pub owners can apply the same principle through flavor rhythm and contrast.

Instead of relying on expensive visual design, I propose a more realistic solution: constructing structured taste through texture, acidity, and flavor balance.

Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Ce que les auditeurs disent de Don’t Design With Your Eyes: Use Flavor to Control Price — the Apple Way

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.