
Coffee equipment servicing: How NOT to start a fire with water
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.
Veuillez réessayer plus tard
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
-
Lu par :
-
De :
À propos de cette écoute
Yes, water can absolutely start a fire. Listen in this week to guest Tie Groth, Reverie's in-house equipment service technician, talk about coffee equipment servicing, maintenance and other things related to making tasty coffee. Tie's role as Service Manager to Principal Coffee Equipment Solutions (Principal CES) is critical to keeping expensive gear healthy and the coffee tasting great. His role is to balance the needs of the equipment and the tastes of the customers. We share a few horror stories about the work and what we've experienced, and how our unique approach to managing our service customer relationships by avoiding huge repair bills.

Vous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !
Ce que les auditeurs disent de Coffee equipment servicing: How NOT to start a fire with water
Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.
Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.