
Branding for the Next Generation
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.
Veuillez réessayer plus tard
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
-
Lu par :
-
De :
À propos de cette écoute
In this episode of Relentless, Phil Shalala and Anthony Batt dive into the evolving landscape of brand perception among youth and the shifting dynamics of market growth. They discuss how Liquid Death has become a standout brand by serving the unique needs of youth culture and why the first three years of any business are critical in determining its trajectory.
The conversation highlights the groundbreaking approach of the Global Fight League (GFL) in the MMA industry, aiming to offer athletes a better revenue share and challenge traditional market structures. Phil and Anthony also explore how post-COVID outdoor leisure activities, like skiing, are reshaping consumer preferences and how corporate decisions can undermine brand integrity.

Vous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !
Ce que les auditeurs disent de Branding for the Next Generation
Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.
Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.