140. Getting to Impact
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.
Veuillez réessayer plus tard
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
-
Lu par :
-
De :
À propos de ce contenu audio
In this episode, Tim Beattie, Founder and CEO of Stellafai, and host Brian Gorman dig into one of today’s more significant leadership challenges: what we measure isn’t always what matters. Productivity metrics like output and velocity don’t equate to impact. Together they explore how leaders can shift focus toward meaningful outcomes, foster psychological safety, and use storytelling to connect with people’s head, heart, and gut. They also discuss AI’s role in coaching and leadership, and how aligning personal purpose with organizational intent can create truly passionate, purpose-driven workforces. (25 minutes)
Vous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !
Aucun commentaire pour le moment