Couverture de The Truth About Lies in the Workplace

The Truth About Lies in the Workplace

How to Spot Liars and What to Do About Them

Aperçu
Essayer pour 0,00 €
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Possibilité de résilier l'abonnement chaque mois.

The Truth About Lies in the Workplace

De : Carol Kinsey Goman PhD
Lu par : Rose Itzcovitz
Essayer pour 0,00 €

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 17,32 €

Acheter pour 17,32 €

À propos de cette écoute

You Work with a Bunch of Liars - Learn What to Do About It

Sure, everyone tells little white lies now and then, but real deception in the workplace is a poison that can destroy relationships, careers, and companies. Carol Kinsey Goman, a leading workplace body language expert, combines her own experiences with the latest research to identify 50 subtle physical and vocal cues that will enable you to spot destructive workplace lies. She analyzes the role we play in supporting lies - how our own vanities, desires, self-deceptions, and rationalizations allow us to be duped. And once you detect a lie, she provides tactical advice on how to respond, whether the liar is above, below, or on the same level as you - even if it's your boss.

©2013 Carol Kinsey Goman (P)2013 Gildan Media LLC
Comportement au travail et organisationnel Réussite personnelle
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Commentaires

    "After 30 years in the training and development industry, I have come to trust Goman's expertise in body language and nonverbal cues in the workplace. I would recommend this audiobook to any leader working to improve culture and effective communication within his or her organization." (Margie Mauldin, President, Executive Forum)
    Aucun commentaire pour le moment