
How to Create a Successful Social Media Campaign in Today's Crowded Market
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.
Veuillez réessayer plus tard
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Possibilité de résilier l'abonnement chaque mois.
Acheter pour 3,55 €
-
Lu par :
-
Michael Griffith
-
De :
-
Zhanna Hamilton
À propos de cette écoute
This guide teaches the fundamental building blocks of successful social media campaigns in today's noisy marketplace. Some topics include:
- How to create compelling social media content
- How to increase your popularity on social platforms
- Ways to effectively measure your social success
- How to optimize your campaign strategy for maximum results
- How to streamline and automate your workflow
Made for entrepreneurs, freelancers and budding social media managers - this audiobook explains how to create powerful and competitive social media campaigns.
About the Author: Zhanna Hamilton is an online entrepreneur with a Bachelor of Science in Psychology and a Master's in Marketing from Southern New Hampshire University. She has written over 60 books in multiple genres, including business, marketing, English as a second language and self-development. She was born in the former Soviet Union, raised in the New Jersey / New York area and currently resides in California.
©2014 Zhanna Hamilton (P)2014 Zhanna Hamilton
Vous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !
Aucun commentaire pour le moment