
From the Sea to the C-Suite
Lessons Learned from the Bridge to the Corner Office
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.
Veuillez réessayer plus tard
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
OFFRE D'UNE DURÉE LIMITÉE
3 mois gratuits
Cette offre est valable du 16.09.2025 au 16.10.2025.
1 livre audio par mois au choix dans notre catalogue inégalé.
Écoutez des milliers de livres audio, podcasts et Audible Originals.
Après 3 mois, 9,95 €/mois.
Accédez à des ventes et des offres exclusives.
Acheter pour 15,70 €
-
Lu par :
-
Bob Souer
À propos de ce contenu audio
With Cutler Dawson at the helm for the last 14 years, Navy Federal Credit Union, the world's largest credit union, has quadrupled the size of the organization and made it an industry leader in customer service. It is now one of the most fiercely trusted and smoothly run financial institutions in the world ranked by Fortune magazine as a Best Place to Work for eight years. This book reveals an honest and straightforward look at Dawson's leadership philosophy and guiding principles, offering tangible and practical insights for listeners who want to learn how to chart a similar course of success - one of exponential growth without compromising a company's bedrock principles.
©2019 Cutler Dawson (P)2020 Tantor
Vous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !
Aucun commentaire pour le moment