
Unlocking Play: Evidence on Supporting Children with Autism
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.
Veuillez réessayer plus tard
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
-
Lu par :
-
De :
À propos de ce contenu audio
In this episode of OT Evidence in Action, we delve into a systematic review examining the impact of play-based occupational therapy on playfulness and social play in children with autism spectrum disorder. We unpack the key findings from Rautenbach, Conolly, Hoosain, Zunza, and Plastow’s open-access article, highlighting what works and how therapists can apply these strategies in real-world practice.
Whether you’re an occupational therapist, educator, or parent, you’ll gain practical insights into how structured group play, guided approaches, and caregiver involvement can boost engagement and foster meaningful social interactions.
🔗 Read the full open-access article here: https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/19411243.2024.2360414

Vous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !
Aucun commentaire pour le moment