Gratuit avec l’offre d'essai

Écouter avec l’offre

  • You Must Write a Book

  • Boost Your Brand, Get More Business, and Become the Go-To Expert
  • De : Honoree Corder, Hal Elrod
  • Lu par : Rob Actis
  • Durée : 4 h et 59 min
L’offre est valable jusqu’au 1er mai 2024 à 23h59. Offre soumise sous conditions.
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
9,95 €/mois après 3 mois. Résiliez à tout moment.
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l’offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.
Couverture de You Must Write a Book

You Must Write a Book

De : Honoree Corder, Hal Elrod
Lu par : Rob Actis
En profiter Essayer pour 0,00 €

9,95 €/mois après 3 mois. Résiliez à tout moment.

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 14,81 €

Acheter pour 14,81 €

Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Description

    The single best tool every entrepreneur needs to build, boost, and grow their business.

    Beyond technology, software, social media networks, even advertising and marketing campaigns, the biggest and best tool you'll ever have in your belt is a book with your name on the cover.

    Authority and credibility: Nothing establishes your authority faster or better, making it easier to attract investors, clients, and customers.

    Brand recognition: Nothing makes your name and your brand easier to recognize, giving you greater reach with no additional overhead.

    The ultimate business card: We're hard-wired to hold on to books, to keep and care for them, and to share them with others. When's the last time someone did that with your business card?

    You Must Write a Book introduces you to these concepts, and digs further - revealing not only the benefits of how a book can help you to build and grow your business and your brand, but how you can put your ideas on the page.

    You'll learn:

    • Why a book matters to your business
    • Pre-planning and strategic thinking, before putting even the first word on the page
    • How to write your book by committing to only a few words per day
    • How to hire ghostwriters or other professionals to get your ideas on the page without writing a word
    • The steps for launching your book like a champ
    • Marketing plans, both for your book and using your book to market yourself and your business

    You'll also learn from the masters - gain insight from some of the most advanced thinkers in publishing so that you can skip level one and build from their success.

    Get in on the wisdom from thought leaders such as Hal Elrod, Bryan Cohen, Pat Petrini, J.A. Huss, Steve Scott, James Altucher, Kevin Tumlinson, and many more.

    ©2016 Honoree Enterprises Publishing (P)2016 Honoree Enterprises Publishing

    Ce que les auditeurs disent de You Must Write a Book

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.