
Nouveau chez Audible ?
Résultats de "Mark Babbitt" dans Toutes les catégories
-
-
Good Comes First
- How Today's Leaders Create an Uncompromising Company Culture That Doesn't Suck
- De : S. Chris Edmonds, Mark S. Babbitt, Venus Williams - Foreword by
- Lu par : Mike Lenz
- Durée : 9 h et 15 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
In Good Comes First, S. Chris Edmonds and Mark S. Babbitt go beyond theoretical advice, using their combined 50 years of experience to present proven strategies for creating purposeful, positive, and productive work cultures. Cultures where good comes first for employees, customers, leaders, and stakeholders - and where improved business outcomes quickly follow.
-
Good Comes First
- How Today's Leaders Create an Uncompromising Company Culture That Doesn't Suck
- Lu par : Mike Lenz
- Durée : 9 h et 15 min
- Date de publication : 28/09/2021
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
15,70 € ou gratuit avec l'essai. Renouvellement automatique à 9,95 €/mois après l'essai. Voir conditions d'éligibilité
-
-
-
A World Gone Social
- How Companies Must Adapt to Survive
- De : Ted Coine, Mark Babbitt
- Lu par : Sean Pratt
- Durée : 11 h et 20 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Just like the meteor that likely precipitated the end of the dinosaurs, social media is having a monumental impact on the world's economy; a change so dramatic that it has created a new business era. Welcome... to the Social Age. What does the Social Age mean for your business? Containing stories, analysis of real-world scenarios, and indispensable guidance, A World Gone Social gives you the tools and information you need to survive - and thrive - in a business climate in which customers hold all the cards...
-
A World Gone Social
- How Companies Must Adapt to Survive
- Lu par : Sean Pratt
- Durée : 11 h et 20 min
- Date de publication : 20/08/2014
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
24,25 € ou gratuit avec l'essai. Renouvellement automatique à 9,95 €/mois après l'essai. Voir conditions d'éligibilité
-