Gratuit avec l’offre d'essai

Écouter avec l’offre

L’offre est valable jusqu’au 1er mai 2024 à 23h59. Offre soumise sous conditions.
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
9,95 €/mois après 3 mois. Résiliez à tout moment.
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l’offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.
Couverture de The Magic Triangle

The Magic Triangle

De : Category Pirates, Nicolas Cole, Christopher Lochhead, Eddie Yoon
Lu par : Christopher Lochhead
En profiter Essayer pour 0,00 €

9,95 €/mois après 3 mois. Résiliez à tout moment.

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 3,55 €

Acheter pour 3,55 €

Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Description

    The Magic Triangle is the combination of product design, company design, and category design that produces legendary outcomes in the world of business.

    All three elements—company design, product design, and category design—work together and balance each other to exert great force on a company’s success and value. And the legendary, enduring companies get these three elements of company design, product design, and category design in such a state of synchronicity that they reinforce each other.

    Finally, the elite Category Kings and Queens recognize that each area of The Magic Triangle generates data about the future of the category. Most companies with data scientists focus on gathering data about the product to improve the product. Or, they gather data about the company to improve the company. Or, they do “deep data dives” on customer behavior for the myopic purpose of improving “customer experience”. But very few companies gather and leverage data naturally generated by their products and company to forecast the future of the category.

    This is what we call the data flywheel, which creates momentum for all three sides of The Magic Triangle:

    The product

    The company and underlying business model

    And the company’s leadership position in their chosen category

    When entrepreneurs successfully prosecute this Magic Triangle, they change the world.

    In this “mini-book” you will learn:

    • How The Magic Triangle works.
    • Why great products, alone, rarely become category queens (as told through the story of the invention of the wheel).
    • The difference between having a mercenary business model versus a missionary business model.
    • The problem with entrepreneurial mantras like “product-market fit” and “minimum viable product”, and why you should instead aim for Maximum Viable Category.
    • How a company’s data flywheel can create massive category advantages.
    • And more.

    Short, sweet, and jam-packed with incredibly valuable insights, this “mini-book” illustrates the three most important parts of building a company of consequence.

    ©2021 Category Pirates (P)2022 Category Pirates

    Ce que les auditeurs disent de The Magic Triangle

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.