Gratuit avec l’offre d'essai

Écouter avec l’offre

Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.
Couverture de Making Black Girls Count in Math Education

Making Black Girls Count in Math Education

De : Nicole M. Joseph, Erica N. Walker - foreword, H. Richard Milner IV - foreword
Lu par : Allyson Johnson
Essayer pour 0,00 €

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 15,70 €

Acheter pour 15,70 €

Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Description

    Nicole M. Joseph investigates factors that contribute to the glaring underrepresentation of Black female students in mathematics. Joseph's account calls attention to educational structures and practices that contribute to race- and gender-based stratification in science, technology, engineering, and mathematics.

    In her assessment of the intersectional difficulties facing this marginalized group, Joseph offers a critical view of the existing mathematics education research, practice, and policies that have neglected Black girls and women; confronts the problematic history of mathematics education policy; and considers imbalances in the current teacher workforce in United States mathematics programs. She then provides suggestions for reform. Joseph invites students, families, and educators, as well as researchers, policy makers, and other relevant stakeholders to disrupt systems, structures, and ideologies. She calls for an end to racism and sexism in many areas of mathematics education.

    A must-listen for anyone concerned about supporting the mathematical learning and development of Black girls and women, this work advocates for coalition-building so that greater, more equitable opportunities for learning and engagement may be offered to Black female students.

    PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

    ©2022 The President and Fellows of Harvard College (P)2023 Tantor

    Autres livres audio du même :

    Ce que les auditeurs disent de Making Black Girls Count in Math Education

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.