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Résultats de "Blake Morgan" dans Toutes les catégories
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Unhappy New Year
- De : Dahlia Blake, Delinda Dane, Lylyblabla, and others
- Lu par : Elodie Lasne, Sarah Cornibert, Emmanuelle Lambrey, and others
- Durée : 11 h et 5 min
- Version intégrale
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Global
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Performance
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Histoire
Depuis le décès de leur mère adorée, chacune des soeurs Scott est retournée à son train-train quotidien. Convoquées à Wilmington par leur père pour passer le 31 décembre en famille, elles s'attendaient à tout… sauf à une soirée faite de révélations, d'amour et de chaos.
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Unhappy New Year
- Lu par : Elodie Lasne, Sarah Cornibert, Emmanuelle Lambrey, Gary Fossier-Renna, Jean-Baptiste Fillon, Louise Bourcigaux, Mathilde Dhondt, Michaël Maïno, Neïla Bouterbiat, Romain Bressy
- Durée : 11 h et 5 min
- Date de publication : 29/03/2024
- Langue : Français
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The Customer of the Future
- 10 Guiding Principles for Winning Tomorrow's Business
- De : Blake Morgan
- Lu par : Lisa Larsen
- Durée : 6 h et 38 min
- Version intégrale
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Global
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Performance
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Histoire
With emerging technology transforming customer expectations, it’s more important than ever to keep a laser focus on the experience companies provide their customers. In The Customer of the Future, customer experience futurist Blake Morgan outlines 10 easy-to-follow customer experience guidelines that integrate emerging technologies with effective strategies to combat disconnected processes, silo mentalities, and a lack of buyer perspective.
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The Customer of the Future
- 10 Guiding Principles for Winning Tomorrow's Business
- Lu par : Lisa Larsen
- Durée : 6 h et 38 min
- Date de publication : 29/10/2019
- Langue : Anglais
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More Is More
- How the Best Companies Go Farther and Work Harder to Create Knock-Your-Socks-Off Customer Experiences
- De : Blake Morgan
- Lu par : Caroline McLaughlin
- Durée : 5 h et 13 min
- Version intégrale
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Global
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Performance
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Histoire
Companies that want to stay relevant must apply more energy, focus, and resources to creating knock-your-socks-off customer experiences than they ever did before. The companies that embrace a "more is more" philosophy work harder and go further to ensure that their customers have a positive experience.
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More Is More
- How the Best Companies Go Farther and Work Harder to Create Knock-Your-Socks-Off Customer Experiences
- Lu par : Caroline McLaughlin
- Durée : 5 h et 13 min
- Date de publication : 30/05/2017
- Langue : Anglais
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The 8 Laws of Customer-Focused Leadership
- New Rules for Building a Business Around Today’s Customer
- De : Blake Morgan
- Durée : 6 h
- Version intégrale
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Global
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Histoire
The truth is customer experience is not what it used to be. New technologies, values, generational expectations, economic instability—and the rapid pace of change—all must be considered as you forge ahead. How do you put the customer first in the face of all these emerging trends? Using cutting-edge research and interviewing top leaders across industries, customer experience futurist Blake Morgan has pulled together eight new laws that the best companies follow in terms of building and maintaining a focus on the customer.
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The 8 Laws of Customer-Focused Leadership
- New Rules for Building a Business Around Today’s Customer
- Durée : 6 h
- Date de publication : 02/07/2024
- Langue : Anglais
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The Be Your Own Boss (BYOB) Podcast
- De : Blake and Jacob Morgan
- Enregistrement original
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Global
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Performance
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Histoire
Blake and Jacob Morgan met at a conference ten years ago and it was love at first sight. One month later Blake packed a suitcase and moved to SF to be with Jacob. They've been inseparable ever since but it wasn't always easy. They have weathered many disappointments and wins together whether that was short-term jobs, layoffs, failed businesses, rejections and everything in-between. They've taken their critical lessons learned and turned them into a new co-hosted podcast teaching you to Be Your Own Boss, because that's exactly what they've each done in their own way. Jacob has had his own ...
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The Modern Customer Podcast
- De : Blake Morgan
- Enregistrement original
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Global
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Histoire
Go behind the scenes with customer experience leader Blake Morgan to explore the secrets of the world’s most customer-centric companies. Blake is one of the world’s top keynote speakers, authority on customer experience and the bestselling author of “The Customer Of The Future” The Modern Customer reaches thousands of people each week conveying a message of how we make people feel - in business and in life - matters. Her weekly show explores how businesses can make customers’ lives easier and better, featuring experts that provide simple, tangible advice you can immediately apply at ...
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Emotionally Healthy Relationship Bundle, 2 in 1 Bundle
- Healthy Relationships and Preparing for Marriage
- De : Morgan Blake, Remy Cassidy
- Lu par : John Hays, Steven Myles
- Durée : 59 min
- Version intégrale
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Global
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Performance
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Histoire
Everyone wants to fall and stay in love. The "falling in love" part usually just happens naturally. It is the "staying in love" part that is more complicated. It demands commitment. It requires intentionality, dedication, and work. In this bundle, you will learn the secrets to happy and healthy relationships. It will provide inspiration and direction to anyone who wants to develop and maintain healthy and fulfilling intimate relationships. You will learn relationship advice and solutions to common problems that can lead to marital dissatisfaction.
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Emotionally Healthy Relationship Bundle, 2 in 1 Bundle
- Healthy Relationships and Preparing for Marriage
- Lu par : John Hays, Steven Myles
- Durée : 59 min
- Date de publication : 03/02/2023
- Langue : Anglais
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Prix : 11,30 € ou 1 crédit audio
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Healthy Relationships
- A Simple Yet Effective Guide for Couples on How to Maintain a Healthy and Happy Relationship
- De : Morgan Blake
- Lu par : John Hays
- Durée : 26 min
- Version intégrale
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Global
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Performance
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Histoire
Everyone wants to fall and stay in love. The "falling in love" part usually just happens naturally. It is the "staying in love" part that is more complicated. It demands commitment. It requires intentionality, dedication, and work. A happy and healthy relationship does not "just happen." It is a result of continuing attention, constant effort, and meaningful work. It is the happy consequence of commitment. In this audiobook, you will learn the secrets to happy and healthy relationships.
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Healthy Relationships
- A Simple Yet Effective Guide for Couples on How to Maintain a Healthy and Happy Relationship
- Lu par : John Hays
- Durée : 26 min
- Date de publication : 02/02/2023
- Langue : Anglais
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