
Nouveau chez Audible ?
Résultats pour "Sean Howe" dans Prévision et planification stratégique
-
-
Pivot or Die
- How Leaders Thrive When Everything Changes
- De : Gary Shapiro
- Lu par : Gary Shapiro, Sean Pratt
- Durée : 7 h et 37 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
As CEO of the Consumer Technology Association ®, owner and producer of CES ®, Gary Shapiro has had a front row seat to the launch of nearly every recent major technology. He's seen tech companies rise and fall, and bankrupt entrepreneurs become billionaires. After more than four decades in the industry, he knows that leaders who make it in the tech world have one thing in common: they know how to pivot. Drawing upon detailed case studies, economic theory, and personal experience, Pivot or Die offers a behind-the-scenes look at the development of innovative technology and business strategies
-
Pivot or Die
- How Leaders Thrive When Everything Changes
- Lu par : Gary Shapiro, Sean Pratt
- Durée : 7 h et 37 min
- Date de publication : 08/10/2024
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
22,05 € ou gratuit avec l'essai. Renouvellement automatique à 9,95 €/mois après l'essai. Voir conditions d'éligibilité
-
-
-
True Story
- How to Combine Story and Action to Transform Your Business
- De : Ty Montague
- Lu par : Sean Runnette
- Durée : 6 h et 35 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Today's most successful businesses are storydoers. They create products and services that, from the very beginning, are manifestations of an authentic and meaningful story - one told primarily through action, not advertising. In True Story, creative executive Ty Montague argues that any business, regardless of size or industry, can embrace the principles of storydoing. Indeed, our best-run companie - from small start-ups to global conglomerates - organize around a coherent narrative that is then broadcast through every action they take (from product design to customer service to marketing).
-
True Story
- How to Combine Story and Action to Transform Your Business
- Lu par : Sean Runnette
- Durée : 6 h et 35 min
- Date de publication : 14/05/2014
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
20,77 € ou gratuit avec l'essai. Renouvellement automatique à 9,95 €/mois après l'essai. Voir conditions d'éligibilité
-
-
-
The Sale of a Lifetime
- How the Great Bubble Burst of 2017-2019 Can Make You Rich
- De : Harry S. Dent Jr.
- Lu par : Sean Pratt
- Durée : 7 h et 9 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
We're now entering the winter season of the 80-year four season economic cycle. It's during this season that we'll clear the decks with a devastating crash and debilitating deflation. The economy and markets will shed the excesses created during the preceding fall bubble boom season and prepare the soil for new blossoming in innovation and a spring boom. After the blustering bull market of 2009-2015, we are now preparing for a shakeout more painful than anything we've seen before.
-
The Sale of a Lifetime
- How the Great Bubble Burst of 2017-2019 Can Make You Rich
- Lu par : Sean Pratt
- Durée : 7 h et 9 min
- Date de publication : 03/01/2017
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
20,13 € ou gratuit avec l'essai. Renouvellement automatique à 9,95 €/mois après l'essai. Voir conditions d'éligibilité
-
-
-
Big Think Strategy
- How to Leverage Bold Ideas and Leave Small Thinking Behind
- De : Bernd H. Schmitt
- Lu par : Sean Pratt
- Durée : 4 h et 31 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
How did Apple rebound from a decade-long slump? By creating a product, the iPod, that transformed not just the company, but the entire music industry. How did Whole Foods turn itself into a supermarket empire? By challenging the sacred cows of the food business. And how did Dove differentiate its line of beauty products? By creating the concept of "real beauty". In Big Think Strategy, Bernd Schmitt shows you how to "think big" by sourcing and implementing bold ideas that change markets.
-
Big Think Strategy
- How to Leverage Bold Ideas and Leave Small Thinking Behind
- Lu par : Sean Pratt
- Durée : 4 h et 31 min
- Date de publication : 10/01/2008
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
18,71 € ou gratuit avec l'essai. Renouvellement automatique à 9,95 €/mois après l'essai. Voir conditions d'éligibilité
-