
Nouveau chez Audible ?
Résultats pour "Sean Howe" dans Business et carrière
-
-
Marvel Comics
- The Untold Story
- De : Sean Howe
- Lu par : Stephen Hoye
- Durée : 17 h et 52 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
The defining, behind-the-scenes chronicle of one of the most extraordinary, beloved, and dominant pop cultural entities in America’s history - Marvel Comics - and the outsized personalities who made Marvel, including Martin Goodman, Stan Lee, and Jack Kirby.
-
Marvel Comics
- The Untold Story
- Lu par : Stephen Hoye
- Durée : 17 h et 52 min
- Date de publication : 22/01/2013
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
30,22 € ou gratuit avec l'essai. Renouvellement automatique à 9,95 €/mois après l'essai. Voir conditions d'éligibilité
-
-
-
The Idea Hunter
- How to Find the Best Ideas and Make them Happen
- De : Andy Boynton, Bill Fischer, William Bole
- Lu par : Sean Pratt
- Durée : 4 h et 39 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Ideas are arguably the most valuable asset in an information-based economy. But how do you find the best ideas - the kind that can boost careers, change organizations, and ramp up the value of projects? Why do some people seem to come up with these ideas whenever they need them? In this myth-busting audio book, the authors reveal that great business ideas do not spring from innate creativity, or necessarily from the minds of brilliant people.
-
The Idea Hunter
- How to Find the Best Ideas and Make them Happen
- Lu par : Sean Pratt
- Durée : 4 h et 39 min
- Date de publication : 26/04/2011
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
18,71 € ou gratuit avec l'essai. Renouvellement automatique à 9,95 €/mois après l'essai. Voir conditions d'éligibilité
-
-
-
Never Get a 'Real' Job
- How to Dump Your Boss, Build a Business and Not Go Broke
- De : Scott Gerber
- Lu par : Sean Pratt
- Durée : 8 h et 10 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
A lot of business books hold your hand, make you feel good, and are set to convince you that your passion and “unique” business idea are enough to plow through your competition, garner new leads, and make millions just because you can write a business plan that says so. This is not that kind of book. A 20-something hustler, rainmaker, and boot-strapper, Scott Gerber here shows you how to overcome today’s chronic conditions of mass unemployment, underemployment, and dead-end 9-to-5s.
-
-
Lots of insights
- Écrit par : Jonathan Garcia Barranco le 13/04/2025
-
Never Get a 'Real' Job
- How to Dump Your Boss, Build a Business and Not Go Broke
- Lu par : Sean Pratt
- Durée : 8 h et 10 min
- Date de publication : 22/09/2011
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
20,09 € ou gratuit avec l'essai. Renouvellement automatique à 9,95 €/mois après l'essai. Voir conditions d'éligibilité
-
-
-
LinkedIn the Sandler Way
- 25 Secrets That Show Salespeople How to Leverage the World’s Largest Professional Network
- De : Sandler Systems Inc.
- Lu par : Sean Pratt
- Durée : 1 h et 54 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
LinkedIn the Sandler Way, the first audiobook release from Sandler Training and LinkedIn, offers powerful, cutting-edge best practices for effective social selling with LinkedIn. Its 25 discussions uncover big ideas for prospecting and selling online - ideas that typically haven't yet become part of a sales team's daily culture. Within just a few days, you can learn, adopt, and model these LinkedIn best practices so that they become consistent behaviors for everyone in your organization who sells for a living.
-
LinkedIn the Sandler Way
- 25 Secrets That Show Salespeople How to Leverage the World’s Largest Professional Network
- Lu par : Sean Pratt
- Durée : 1 h et 54 min
- Date de publication : 01/12/2017
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
12,08 € ou gratuit avec l'essai. Renouvellement automatique à 9,95 €/mois après l'essai. Voir conditions d'éligibilité
-
-
-
How to Succeed in the World Today
- De : Dale Carnegie
- Lu par : Sean Pratt
- Durée : 5 h et 36 min
- Enregistrement original
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Would you like to know how to succeed? Would you like to know the factors that make for success in almost any business or profession? If you want to get ahead in business, if you want to increase your income, if you want people to like you, learn the skills discussed in the interviews Dale Carnegie has with ordinary and extraordinary people.
-
How to Succeed in the World Today
- Lu par : Sean Pratt
- Durée : 5 h et 36 min
- Date de publication : 21/06/2016
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
16,78 € ou gratuit avec l'essai. Renouvellement automatique à 9,95 €/mois après l'essai. Voir conditions d'éligibilité
-
-
-
The Drunkard's Walk
- How Randomness Rules Our Lives
- De : Leonard Mlodinow
- Lu par : Sean Pratt
- Durée : 9 h et 19 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
In this irreverent and illuminating audiobook, acclaimed writer and scientist Leonard Mlodinow shows us how randomness, chance, and probability reveal a tremendous amount about our daily lives, and how we misunderstand the significance of everything from a casual conversation to a major financial setback. As a result, successes and failures in life are often attributed to clear and obvious causes, when in actuality they are more profoundly influenced by chance.
-
The Drunkard's Walk
- How Randomness Rules Our Lives
- Lu par : Sean Pratt
- Durée : 9 h et 19 min
- Date de publication : 26/06/2008
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
20,13 € ou gratuit avec l'essai. Renouvellement automatique à 9,95 €/mois après l'essai. Voir conditions d'éligibilité
-
-
-
Storytelling
- A Guide on How to Tell a Story with Storytelling Techniques and Storytelling Secrets (Public Speaking, TED Talks, Storytelling Business)
- De : James Moore
- Lu par : Sean Posvistak
- Durée : 1 h et 28 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Telling stories is as old as language itself. Before humans learned how to write, the only way to communicate was through telling stories. In today's world, most of us regard ourselves as bad storytellers. What happened? Telling great stories is a skilled art. Almost anyone can become a first-class storyteller, and you can learn the secrets.
-
-
Well done
- Écrit par : Scoco le 21/06/2022
-
Storytelling
- A Guide on How to Tell a Story with Storytelling Techniques and Storytelling Secrets (Public Speaking, TED Talks, Storytelling Business)
- Lu par : Sean Posvistak
- Durée : 1 h et 28 min
- Date de publication : 15/06/2020
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
6,24 € ou gratuit avec l'essai. Renouvellement automatique à 9,95 €/mois après l'essai. Voir conditions d'éligibilité
-
-
-
The Big Data-Driven Business
- How to Use Big Data to Win Customers, Beat Competitors, and Boost Profits
- De : Russell Glass, Sean Callahan
- Lu par : A.T. Chandler
- Durée : 6 h et 13 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
The Big Data-Driven Business: How to Use Big Data to Win Customers, Beat Competitors, and Boost Profits makes the case that big data is for real, and more than just big hype. The audiobook uses real-life examples - from Nate Silver to Copernicus, and Apple to Blackberry - to demonstrate how the winners of the future will use big data to seek the truth.
-
The Big Data-Driven Business
- How to Use Big Data to Win Customers, Beat Competitors, and Boost Profits
- Lu par : A.T. Chandler
- Durée : 6 h et 13 min
- Date de publication : 27/07/2020
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
17,91 € ou gratuit avec l'essai. Renouvellement automatique à 9,95 €/mois après l'essai. Voir conditions d'éligibilité
-
-
-
The Friction Project
- How Smart Leaders Make the Right Things Easier and the Wrong Things Harder
- De : Robert I. Sutton, Huggy Rao
- Lu par : Sean Patrick Hopkins
- Durée : 8 h et 44 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
No organization is totally free from destructive friction; the forces that make it harder, more complicated and sometimes downright impossible to get things done. Drawing on years of research and featuring case studies on the likes of Uber, Netflix and Boeing, The Friction Project teaches listeners how to become 'friction fixers'. Stanford professors Sutton and Rao unpack how we should think and act like trustees of others' time. They provide friction forensics to help listeners identify where to avert and repair bad friction, and where to maintain and inject good friction.
-
The Friction Project
- How Smart Leaders Make the Right Things Easier and the Wrong Things Harder
- Lu par : Sean Patrick Hopkins
- Durée : 8 h et 44 min
- Date de publication : 15/02/2024
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
27,42 € ou gratuit avec l'essai. Renouvellement automatique à 9,95 €/mois après l'essai. Voir conditions d'éligibilité
-
-
-
Pivot or Die
- How Leaders Thrive When Everything Changes
- De : Gary Shapiro
- Lu par : Gary Shapiro, Sean Pratt
- Durée : 7 h et 37 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
As CEO of the Consumer Technology Association ®, owner and producer of CES ®, Gary Shapiro has had a front row seat to the launch of nearly every recent major technology. He's seen tech companies rise and fall, and bankrupt entrepreneurs become billionaires. After more than four decades in the industry, he knows that leaders who make it in the tech world have one thing in common: they know how to pivot. Drawing upon detailed case studies, economic theory, and personal experience, Pivot or Die offers a behind-the-scenes look at the development of innovative technology and business strategies
-
Pivot or Die
- How Leaders Thrive When Everything Changes
- Lu par : Gary Shapiro, Sean Pratt
- Durée : 7 h et 37 min
- Date de publication : 08/10/2024
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
22,05 € ou gratuit avec l'essai. Renouvellement automatique à 9,95 €/mois après l'essai. Voir conditions d'éligibilité
-
-
-
The New Rules of Marketing and PR
- How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly
- De : David Meerman Scott
- Lu par : David Meerman Scott, Sean Pratt
- Durée : 16 h et 21 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
The benchmark guide to marketing and PR, updated with the latest social media and marketing trends, tools, and real-world examples of success The New Rules of Marketing & PR, 4th Edition is the pioneering guide to the future of marketing, an international best seller with more than 300,000 copies sold in over 25 languages. It offers a step-by-step action plan for harnessing the power of modern marketing and PR to communicate with buyers directly, raise visibility, and increase sales.
-
The New Rules of Marketing and PR
- How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly
- Lu par : David Meerman Scott, Sean Pratt
- Durée : 16 h et 21 min
- Date de publication : 03/07/2014
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
20,13 € ou gratuit avec l'essai. Renouvellement automatique à 9,95 €/mois après l'essai. Voir conditions d'éligibilité
-
-
-
Grounded
- How Leaders Stay Rooted in an Uncertain World
- De : Bob Rosen
- Lu par : Sean Crisden
- Durée : 9 h et 53 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Grounded proposes a new approach that's designed for actual humans who must grapple with these forces. This new paradigm speaks to our better selves. Based on the author's "Healthy Leader" model, it focuses on the six personal dimensions that fuel- and refuel - the world's top leaders: physical, emotional, intellectual, social, vocational, and spiritual health.
-
Grounded
- How Leaders Stay Rooted in an Uncertain World
- Lu par : Sean Crisden
- Durée : 9 h et 53 min
- Date de publication : 27/07/2020
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
17,91 € ou gratuit avec l'essai. Renouvellement automatique à 9,95 €/mois après l'essai. Voir conditions d'éligibilité
-
-
-
The New Rules of Marketing and PR
- How to Use Social Media, Blogs, News Releases, Online Video, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly, 2nd Edition
- De : David Meerman Scott
- Lu par : Sean Pratt
- Durée : 11 h et 28 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
The Internet has profoundly changed the way people communicate and interact with each other. It has also changed the way businesses communicate with current and potential customers. In the old days, marketers could only communicate through the filter of expensive advertising or media ink placed by a PR firm. Today, the rules have changed entirely.
-
The New Rules of Marketing and PR
- How to Use Social Media, Blogs, News Releases, Online Video, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly, 2nd Edition
- Lu par : Sean Pratt
- Durée : 11 h et 28 min
- Date de publication : 19/04/2010
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
21,16 € ou gratuit avec l'essai. Renouvellement automatique à 9,95 €/mois après l'essai. Voir conditions d'éligibilité
-
-
-
Failure Is Never Final
- How to Bounce Back Big from Any Defeat
- De : Vic Johnson & Champions from Around the World
- Lu par : Sean Pratt, Marguerite Gavin
- Durée : 4 h et 44 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
In this audiobook, you'll find countless examples, lessons, and insights into what it means to feel like you've failed and come out stronger on the other side. You'll learn insights from physicians, a golf professional turned college professor, entrepreneurs, a sales executive, and many more. As the world judges them, they are successful. They've achieved notoriety and prosperity in their chosen fields. However, you might be surprised to learn just how much failure they had to endure on their way to the top.
-
Failure Is Never Final
- How to Bounce Back Big from Any Defeat
- Lu par : Sean Pratt, Marguerite Gavin
- Durée : 4 h et 44 min
- Date de publication : 06/04/2016
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
17,32 € ou gratuit avec l'essai. Renouvellement automatique à 9,95 €/mois après l'essai. Voir conditions d'éligibilité
-
-
-
Getting to Like
- How to Boost Your Personal and Professional Brand to Expand Opportunities, Grow Your Business, and Achieve Financial Success
- De : Jeremy Goldman, Ali B. Zagat
- Lu par : Sean Pratt, Marguerite Gavin
- Durée : 7 h et 31 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
In the last decade alone, the face and nature of the job market have evolved dramatically. It's now a given that personal branding will have a significant impact on your professional opportunities. It's not an exaggeration that your brand and reputation could make - or break - your career. In order to connect with new employers and clients and transform your potential into success, you need to establish your unique digital identity, build strong relationships with your audience(s), and gain visibility for all the right reasons.
-
Getting to Like
- How to Boost Your Personal and Professional Brand to Expand Opportunities, Grow Your Business, and Achieve Financial Success
- Lu par : Sean Pratt, Marguerite Gavin
- Durée : 7 h et 31 min
- Date de publication : 27/06/2016
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
18,79 € ou gratuit avec l'essai. Renouvellement automatique à 9,95 €/mois après l'essai. Voir conditions d'éligibilité
-
-
-
True Story
- How to Combine Story and Action to Transform Your Business
- De : Ty Montague
- Lu par : Sean Runnette
- Durée : 6 h et 35 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Today's most successful businesses are storydoers. They create products and services that, from the very beginning, are manifestations of an authentic and meaningful story - one told primarily through action, not advertising. In True Story, creative executive Ty Montague argues that any business, regardless of size or industry, can embrace the principles of storydoing. Indeed, our best-run companie - from small start-ups to global conglomerates - organize around a coherent narrative that is then broadcast through every action they take (from product design to customer service to marketing).
-
True Story
- How to Combine Story and Action to Transform Your Business
- Lu par : Sean Runnette
- Durée : 6 h et 35 min
- Date de publication : 14/05/2014
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
20,77 € ou gratuit avec l'essai. Renouvellement automatique à 9,95 €/mois après l'essai. Voir conditions d'éligibilité
-
-
-
The Sale of a Lifetime
- How the Great Bubble Burst of 2017-2019 Can Make You Rich
- De : Harry S. Dent Jr.
- Lu par : Sean Pratt
- Durée : 7 h et 9 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
We're now entering the winter season of the 80-year four season economic cycle. It's during this season that we'll clear the decks with a devastating crash and debilitating deflation. The economy and markets will shed the excesses created during the preceding fall bubble boom season and prepare the soil for new blossoming in innovation and a spring boom. After the blustering bull market of 2009-2015, we are now preparing for a shakeout more painful than anything we've seen before.
-
The Sale of a Lifetime
- How the Great Bubble Burst of 2017-2019 Can Make You Rich
- Lu par : Sean Pratt
- Durée : 7 h et 9 min
- Date de publication : 03/01/2017
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
20,13 € ou gratuit avec l'essai. Renouvellement automatique à 9,95 €/mois après l'essai. Voir conditions d'éligibilité
-
-
-
No Dream Is Too Big
- How to Use the Power of Desire to Get Anything You Want
- De : Vic Johnson
- Lu par : Sean Pratt
- Durée : 3 h et 38 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Is your life adrift in a rudderless boat on the sea of life? Do you have a vague notion about what lies on the horizon but don't know how to get there? Stuck in a boring rut of everyday struggles and responsibilities and long to add deeper meaning and purpose to your existence?
-
No Dream Is Too Big
- How to Use the Power of Desire to Get Anything You Want
- Lu par : Sean Pratt
- Durée : 3 h et 38 min
- Date de publication : 11/05/2017
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
13,85 € ou gratuit avec l'essai. Renouvellement automatique à 9,95 €/mois après l'essai. Voir conditions d'éligibilité
-
-
-
Dealing with the Tough Stuff
- How to Achieve Results from Key Conversations
- De : Darren Hill, Alison Hill, Sean Richardson
- Lu par : India Fisher
- Durée : 6 h et 27 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Using real-life case studies and current research into the science of human behavior, Dealing with the Tough Stuff will boost the confidence of anyone working in a management or leadership role. Discover how to lead critical conversations, including tools for de-personalizing tough feedback, strategies for overcoming resistance and defensiveness tips for finding the best way to be assertive in any situation. Dealing with the Tough Stuff will enable you to have more productive discussions in the workplace - and less conflict.
-
Dealing with the Tough Stuff
- How to Achieve Results from Key Conversations
- Lu par : India Fisher
- Durée : 6 h et 27 min
- Date de publication : 27/07/2020
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
12,62 € ou gratuit avec l'essai. Renouvellement automatique à 9,95 €/mois après l'essai. Voir conditions d'éligibilité
-
-
-
Commercialize
- How to Monetize, Sell, and Market Productized Offerings in B2B Professional Services
- De : Eisha Armstrong, Jason Boldt, Sean Gillispie
- Lu par : Jessica Holtan
- Durée : 5 h et 40 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
More and more professional services firms are “productizing” their services to grow and scale. But successfully marketing and selling standardized services or products is very different from marketing and selling traditional professional services. Commercialize, a follow-on book to Productize, explores why commercializing new ideas is the most significant stall point when B2B services organizations productize. The book then outlines how the most successful firms commercialize packaged services and new products and get to revenue impact fast and efficiently.
-
Commercialize
- How to Monetize, Sell, and Market Productized Offerings in B2B Professional Services
- Lu par : Jessica Holtan
- Durée : 5 h et 40 min
- Date de publication : 05/11/2024
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
17,91 € ou gratuit avec l'essai. Renouvellement automatique à 9,95 €/mois après l'essai. Voir conditions d'éligibilité
-