
The Future is Unknown: Rethinking Sales and Marketing During the Coronavirus | Ep 98
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.
Veuillez réessayer plus tard
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
-
Lu par :
-
De :
À propos de cette écoute
The coronavirus has changed everything. In the fourth in a series of special Brand Lab Series™ episodes, we talk about how to rethink Sales and Marketing with Erin Kelly. Erin is the Vice President of Sales and Marketing at Network Health, a Wisconsin-based health insurance company.
In this episode with Erin, you’ll learn about…
- Pivoting Sales in Our New "Virtual Reality"
- Maintaining Corporate Culture While Working Remote
- Fostering an Environment of Innovation
- Giving Back to Local Small Businesses
- The Secrets of Good Storytelling
"It is about fostering an environment of creativity where everyone is encouraged to put their thinking caps on and throw ideas out there.”

Vous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !
Ce que les auditeurs disent de The Future is Unknown: Rethinking Sales and Marketing During the Coronavirus | Ep 98
Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.
Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.