Gratuit avec l’offre d'essai

Écouter avec l’offre

  • The Innovation Book

  • How to Manage Ideas and Execution for Outstanding Results
  • De : Max Mckeown
  • Lu par : Max Mckeown
  • Durée : 8 h et 6 min
L’offre est valable jusqu’au 1er mai 2024 à 23h59. Offre soumise sous conditions.
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
9,95 €/mois après 3 mois. Résiliez à tout moment.
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l’offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.
Couverture de The Innovation Book

The Innovation Book

De : Max Mckeown
Lu par : Max Mckeown
En profiter Essayer pour 0,00 €

9,95 €/mois après 3 mois. Résiliez à tout moment.

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 15,33 €

Acheter pour 15,33 €

Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Ces titres pourraient vous intéresser

    Couverture de The Strategy Book (3rd Edition)
    Couverture de Good Strategy/Bad Strategy
    Couverture de Sprint
    Couverture de Zero to One
    Couverture de HBR's 10 Must Reads on Innovation
    Couverture de Cracked It!
    Couverture de HBR Guide to Finance Basics for Managers
    Couverture de Seeing What Others Don't
    Couverture de Change by Design, Revised and Updated
    Couverture de The Undoing Project
    Couverture de 24 Assets
    Couverture de Corruptible

    Description

    The Innovation Book is your roadmap to creating powerful innovations that deliver success in a competitive world. With a practical, bite-size format, Mckeown will help you tackle the really important challenges and seize the most-valuable opportunities.

    The Innovation Book includes 24 of the most powerful tools and models to help innovators, game changers, mavericks, and revolutionaries make new ideas useful.

    These include: Althshuller's innovation pyramid; Burgelman & Seigel's minimum winning game; Osborn & Parnes’ creative problem solving; Altshuller's TRIZ; Osterwalder’s business model canvas for the business model generation; Amabile’s internal & external motivation; Guilford’s convergent & divergent thinking; Ries’ build-measure-learn wheel for lean startups; Christensen’s disruptive innovation; Schroeder’s innovation journey; Usher’s path of cumulative synthesis; Benyus’ biomimicry design lens; Van de Ven’s leadership rhythms; Friend’s three types of uncertainty; Teece’s win, lose, follow, innovate grid; D. School’s design thinking modes; Henderson and Clark’s four types of innovation; Rogers’ adoption & diffusion curve; Abernathy & Utterback’s three phases of innovation, Chesbrough’s open innovation; March’s exploration versus exploitation; Johnson and Johnson’s constructive controversy cycle; Powell and Grodal’s networks for innovation, and Boyd’s OODA loop.

    Each tool is made practical with advice about how to use it, examples of innovation in action, and related ideas throughout the book. Anyone who wants to know more about innovation will benefit from this as a real-world handbook and wise companion.

    ©2014 Max Mckeown (P)2015 Audible, Ltd

    Commentaires

    "Inspired, ambitious and complete--a must-read for anyone interested in innovation, creativity and invention." (Tom McMail, ex-Microsoft strategic collaborations director & academic innovations manager)
    “Strips big ideas down to their essence, making the complicated understandable and turning the theoretical into real-world practical. Recommended.” (Broc Edwards, SVP, director of learning & leadership)

    Autres livres audio du même :

    Auteur

    Ce que les auditeurs disent de The Innovation Book

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.