
The Copywriter's Handbook
A Step-By-Step Guide to Writing Copy That Sells, 4th Edition
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.
Veuillez réessayer plus tard
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.
Acheter pour 18,85 €
-
Lu par :
-
Barry Abrams
-
De :
-
Robert W. Bly
À propos de cette écoute
This is a book for everyone who writes or approves copy: copywriters, multichannel marketers, creative directors, freelance writers, marketing managers...even small business owners and information marketers. It reveals dozens of copywriting techniques that can help you write both print and online ads, emails, and websites that are clear, persuasive, and get more attention-and sell more products. Among the tips revealed:
- Eight headlines that work-and how to use them
- The five-step "Motivating Sequence" for generating more sales and profits
- 10 tips for boosting landing page conversion rates
- 15 techniques to ensure your emails get high open and click-through rates
This thoroughly revised fourth edition includes all new essential information for mastering copywriting in the digital age, including advice on content marketing, online videos, and high-conversion landing pages, as well as entirely updated resources.
©1985 Robert W. Bly (P)2020 Tantor
Vous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !
Aucun commentaire pour le moment