Gratuit avec l’offre d'essai

Écouter avec l’offre

L’offre est valable jusqu’au 1er mai 2024 à 23h59. Offre soumise sous conditions.
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
9,95 €/mois après 3 mois. Résiliez à tout moment.
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l’offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.
Couverture de The Christmas Gift Growth Strategy

The Christmas Gift Growth Strategy

De : Category Pirates, Christopher Lochhead, Eddie Yoon, Nicolas Cole
Lu par : Jason DeFillippo
En profiter Essayer pour 0,00 €

9,95 €/mois après 3 mois. Résiliez à tout moment.

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 3,55 €

Acheter pour 3,55 €

Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Description

    The greatest category marketing event ever is not a commercial, billboard, viral video, or festival.

    It's a religious holiday.

    Today, Christianity (brand) is the largest religion (category) in the world. And the reason is because you don't have to be Christian to celebrate Christmas. The holiday is incredibly inclusive.

    Christmas is a lightning strike for Christianity (not unlike how Salesforce created Dreamforce, their yearly conference). It happens once per year, and introduces the masses to the POV of Christianity ("Jesus died for our sins") without requiring any real religious participation. If you want to go to Christmas Eve mass, churches are open. And if you just want to Amazon Prime a bunch of gifts for your nieces and nephews and get drunk on spiked eggnog, God bless you!

    Which begs the question?

    How can you hijack the holidays (or any other time of the year) through radical gift-giving to create a lightning strike of your own?

    In this "mini-book" you will learn:

    • Christmas Gift Marketing best practices, and how to turn the holiday into an event for your category's Superconsumers.
    • Where corporate gifting goes wrong (and the legendary opportunity you have to empower employees, vendors, and partners with gifts that matter).
    • The key to running holiday campaigns and promotions.
    • How to educate your Superconsumers on how to become your greatest holiday evangelists.
    • And more.

    Short, sweet, and jam-packed with incredibly valuable insights, this "mini-book" is everything you need to know about how to make the most of your holiday marketing efforts and launch a lightning strike this Christmas.

    ©2021 Category Pirates (P)2022 Category Pirates

    Ce que les auditeurs disent de The Christmas Gift Growth Strategy

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.