
Subscription Marketing
Strategies for Nurturing Customers in a World of Churn
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.
Veuillez réessayer plus tard
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
OFFRE D'UNE DURÉE LIMITÉE
3 mois gratuits
Cette offre est valable du 16.09.2025 au 16.10.2025.
1 livre audio par mois au choix dans notre catalogue inégalé.
Écoutez des milliers de livres audio, podcasts et Audible Originals.
Après 3 mois, 9,95 €/mois.
Accédez à des ventes et des offres exclusives.
Acheter pour 13,42 €
-
Lu par :
-
Anne Janzer
-
De :
-
Anne Janzer
À propos de ce contenu audio
You may not have noticed, but the world around you is switching to subscriptions.
Have you changed your marketing practices to thrive in this new economy?
Subscribers expect different things from businesses than transactional customers. It's up to you to deliver.
This audiobook is a practical guide for marketers, start-up executives, customer success management professionals, and executives of businesses adopting or transitioning to a subscription-based model. This completely revised, expanded edition includes:
- Updated research and case studies reflecting the rapid growth of subscription-based businesses
- Real-world examples of effective value nurturing strategies
- A new chapter on the risks and challenges of subscription marketing
Subscription Marketing is one of the best marketing strategy audiobooks of all time, according to BookAuthority. Find out why.
©2017 Anne Janzer (P)2017 Anne Janzer
Vous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !
Aucun commentaire pour le moment