
Mind Capture (Book 2)
How You Can Stand Out in the Age of Advertising Deficit Disorder
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.
Veuillez réessayer plus tard
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Possibilité de résilier l'abonnement chaque mois.
Acheter pour 13,85 €
-
Lu par :
-
Tony Rubleski
-
De :
-
Tony Rubleski
À propos de cette écoute
In this second book in the Mind Capture business series, you'll discover:
- Ways to quickly investigate, cross-pollinate, and then detonate ideas into your marketing and sales efforts for maximum profits
- Proven ways to crank up sales immediately and make your marketing sizzle
- Simple strategies to save you time and money - and from becoming a marketing victim
- Actual exhibits of successful marketing and publicity techniques in action
- Why the shift from sales pitch to great content is critical to your success
- How to quickly stand out in the age of media chaos and advertising noise to capture attention, repeat business, and referrals
In each generation, a bold, unique, disruptor emerges to shake up the scene and status quo with a unique perspective on business. If you're looking to positively impact your sales, market, and industry, you've found the perfect book.
©2006 Tony Rubleski (P)2011 Brilliance Audio, Inc.
Vous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !
Aucun commentaire pour le moment