Couverture de Effective Car Dealer

Effective Car Dealer

Selling Cars, Parts, and Labor After COVID-19: Perfect Dealership, Book 4

Aperçu
Essayez pour 0,99 €/mois Essayer pour 0,00 €
Offre valable jusqu'au 12 décembre 2025 à 23 h 59.
Jusqu'à 90% de réduction sur vos 3 premiers mois.
Écoutez en illimité des milliers de livres audio, podcasts et Audible Originals.
Sans engagement. Vous pouvez annuler votre abonnement chaque mois.
Accédez à des ventes et des offres exclusives.
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Possibilité de résilier l'abonnement chaque mois.

Effective Car Dealer

De : Max Zanan
Lu par : Will Stauff
Essayez pour 0,99 €/mois Essayer pour 0,00 €

3 mois pour 0,99 €/mois, puis 9,95 €/mois. Possibilité de résilier chaque mois. Offre valable jusqu'au 12 décembre 2025 à 23 h 59.

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 13,42 €

Acheter pour 13,42 €

3 mois pour 0,99 €/mois Offre valable jusqu'au 12 décembre 2025. 3 mois pour 0,99 €/mois, puis 9,95 €/mois. Offre soumise à conditions.J'en profite

À propos de ce contenu audio

This is my fourth book on the auto industry, and I have written it because this business is complicated, sophisticated, and ever-changing.

Automotive retail is changing slowly, and one of the main reasons for that are the franchise laws. I want to urge you to operate as though franchise laws don’t exist to protect you.

Carvana is not going anywhere, and neither is Amazon. At some point they will join forces. Also, OEMs such as Tesla, Rivian, and many more are going to go directly to the consumer, bypassing the dealer network altogether.

At the end of the day, awesome customer service, whether in sales, service, or parts, will keep your customers coming back for more. Poor service and a cumbersome sales experience will drive them elsewhere - Carvana, CarMax, Tesla, Jiffy Lube, Firestone, Good Year, Valvoline, NAPA Parts, Pep Boys, etc.

COVID-19 is already having a profound effect on consumer behavior and the way in which we buy and service cars. I predict that there will be two types of dealers after this pandemic abates - the first will change their business operations, adopting frictionless digital and showroom retail; the second will hope that things go back to normal and that nothing needs to change. Unfortunately, the second type of dealer will be out of business.

It is ultimately your choice whether to accept change. Consumers will continue to purchase cars. The only question is: Will they will be buying from you?

©2020 Max Zanan (P)2020 Max Zanan
Management Management et direction
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !
    Aucun commentaire pour le moment