Gratuit avec l’offre d'essai

Écouter avec l’offre

L’offre est valable jusqu’au 1 Avril 2024 à 23h59. Offre soumise sous conditions.
Activez l'offre et recevez un bon de 15 € Audible. Résiliez à tout moment.
Bon utilisable jusqu'au 01.07.24 et valable pour acheter des contenus Audible.
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original, et histoires pour enfants. 9,95 €/mois après 3 mois.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l’offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.
Couverture de Customer Service

Customer Service

De : Rene A. Henry
Lu par : Margie Lenhart
En profiter Essayer pour 0,00 €

9,95 €/mois après 3 mois. Résiliez à tout moment.

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 14,34 €

Acheter pour 14,34 €

Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Description

    Customer service may soon be a thing of the past except for a few companies and organizations that pride themselves on providing their customers with extraordinary service. The U.S. is becoming a rude society.

    Fewer people care about or expect good customer service. Too many companies are living on past reputations. A new generation of senior executives has no idea what customer service is all about. The author attributes this to a society of people all thumbs about their pods, pads and berries and oblivious to the world around them.

    This book should be a must read by CEOs, senior managers and heads of PR and customer service at all companies, organizations and institutions as well as local, state and federal governments.

    The book cites how poor customer service or lack of it has caused and exacerbates crises. There are separate chapters on basics, listening, responding, telephone etiquette, and the problem of gate guardians as well as separate chapters for a more comprehensive look at the success of several companies including Amica Mutual Insurance Co., Marriott and Crystal Cruise Lines.

    The author, Rene A. Henry, draws from the successful practices of CEOs who know extraordinary customer service to provide the reader with a menu of proven ideas that can be adapted for any type of business, product or service. The book looks at how the Nordstrom family empowers its employees with ownership and entrepreneurialism.

    Why Amica Insurance has been honored time and again for 100 years for the way it treats its customers. How Carl Sewell became one of the nation's largest luxury car dealers by turning one-time buyers into a lifetime customers. The way Amazon has profited from Jeff Bezos' customer-centric philosophy.

    The importance Bill Marriott, Jr. places on management by walking around has made it the leader in the hotel business. Ukrops Supermarkets became a major regional chain with a contrarian strategy. Brad Tilden attributes the success of Alaska Airlines to the company's culture and passion for customer service. Crystal Cruise Lines is consistently ranked #1 in its category because Gregg L. Michel and his team listen and respond. Jim Cabela of Cabela's spends time every week to personally read and answer mail in order to exceed customers' expectations.

    ©2013 Rene A. Henry (P)2013 Rene A. Henry

    Ce que les auditeurs disent de Customer Service

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.