Gratuit avec l’offre d'essai

Écoutez en illimité un large choix de livres audio, créations & podcasts Audible Original et histoires pour enfants.
Recevez 1 crédit audio par mois à échanger contre le titre de votre choix - ce titre vous appartient.
Gratuit avec l'offre d'essai, ensuite 9,95 €/mois. Résiliez à tout moment.
Couverture de Beyond Advertising

Beyond Advertising

De : Yoram "Jerry" Wind,Catharine Findiesen Hays
Lu par : Karen Saltus
Essayer pour 0,00 €

9,95 € par mois après 30 jours. Résiliez à tout moment.

Acheter pour 20,79 €

Acheter pour 20,79 €

Utiliser la carte qui se termine par
En finalisant votre achat, vous acceptez les Conditions d'Utilisation. Veuillez prendre connaissance de notre Politique de Confidentialité et de notre Politique sur la Publicité et les Cookies.
Les membres Amazon Prime bénéficient automatiquement de 2 livres audio offerts chez Audible.

Vous êtes membre Amazon Prime ?

Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.
Bonne écoute !

    Description

    The fundamental relationships among brands, media, and people are being transformed, and just as we try to adapt, along comes a new disruption. Are you and your organization prepared to deal with today's unprecedented speed and scope of technological change?

    Beyond Advertising provides a business transformation road map for an aspirational future, based on the insights of more than 200 of the world's most forward thinking executives, innovators, and academics, all grappling with today's unique challenges and opportunities.

    This audiobook offers a concrete set of principles, including the All Touchpoint Value Creation Model, designed to lift us out of reactive thinking and encourage the cocreation of a future better for business, better for people, and better for society. Actionable steps include:

    • Holistically orchestrate and allocate resources across all touchpoints
    • Redefine expectations of success to align for multi-win outcomes
    • Provide every stakeholder at all touch points a R.A.V.E.S. standard of content: relevant and respectful, actionable, valuable, exceptional experiences, and a shareworthy story
    • Develop all touchpoints to maximize the M.A.D.E.s value of context: the complete person, the features of the delivery platform, the dynamic environment, and synergies with other touchpoints

    PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying reference material will be available in your Library section along with the audio.

    ©2016 Yoram Wind and Catharine Findiesen Hays (P)2017 Gildan Media Corp.

    Ce que les auditeurs disent de Beyond Advertising

    Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.

    Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.

    Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.