Nouveau chez Audible ?
Résultats de "Roger Dooley" dans Toutes les catégories
-
-
Brainfluence
- 100 Ways to Persuade and Convince Consumers with Neuromarketing
- De : Roger Dooley
- Lu par : Mark Ashby
- Durée : 7 h et 14 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Brainfluence explains how to practically apply neuroscience and behavior technology and behavior research to better market to consumers by understanding their decision patterns. This application, called neuromarketing, studies the way the brain responds to various cognitive and sensory marketing stimuli. Analysts use this to measure a consumer's preference, what a customer reacts to, and why consumers make certain decisions.
-
Brainfluence
- 100 Ways to Persuade and Convince Consumers with Neuromarketing
- Lu par : Mark Ashby
- Durée : 7 h et 14 min
- Date de publication : 09/07/2020
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 17,91 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 17,91 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Friction: The Untapped Force That Can Be Your Most Powerful Advantage
- The Untapped Force That Can Be Your Most Powerful Advantage
- De : Roger Dooley
- Lu par : Michael Anthony
- Durée : 9 h et 51 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
In today's high-speed, customer-empowered world, the levels of swiftness and efficiency of business transactions will determine ultimate success or failure. In this groundbreaking guide, Dooley helps you spot the inevitable points of friction in your organization, and he provides the tools and insight you need to eliminate them. By truly understanding the impact friction can have, you'll be able to establish positive habits and eliminate negative ones - all with the end result of building a company that's the envy of your industry.
-
Friction: The Untapped Force That Can Be Your Most Powerful Advantage
- The Untapped Force That Can Be Your Most Powerful Advantage
- Lu par : Michael Anthony
- Durée : 9 h et 51 min
- Date de publication : 03/08/2021
- Langue : Anglais
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 15,70 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 15,70 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Brainfluence
- 100 formas de convencer y persuadir a traves del neuromarketing. Gestion del conocimiento
- De : Roger Dooley
- Lu par : Walter Krochmal
- Durée : 9 h et 35 min
- Version intégrale
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Un audioibro para persuadir e influir sobre los demás. Un audiolibro que concentra todas las novedades del neuromarketing. De acuerdo con la neurociencia, el 95% de nuestros pensamientos, emociones y aprendizaje ocurre antes de que seamos conscientes de ello, sin embargo los grandes esfuerzos del marketing se siguen concentrando en los mensajes racionales que apelan al 5%.
-
Brainfluence
- 100 formas de convencer y persuadir a traves del neuromarketing. Gestion del conocimiento
- Lu par : Walter Krochmal
- Durée : 9 h et 35 min
- Date de publication : 22/06/2021
- Langue : Espagnol
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
Prix : 21,30 € ou 1 crédit audio
Prix avec réduction : 21,30 € ou 1 crédit audio
-
-
-
Brainfluence
- De : Roger Dooley
- Enregistrement original
-
Global
-
Performance
-
Histoire
Roger Dooley is the author of Brainfluence: 100 Ways to Persuade and Convince Consumers with Neuromarketing, and has been studying the effects of psychology, behavior research, and neuroscience on persuasion and marketing in business, leadership and everyday life. In every episode, Roger shares brain-oriented tactics, along with the expertise of his guests, to increase persuasion with concrete, research-based neuromarketing advice. Guests include best-selling authors and thought leaders like Robert Cialdini, Dan Pink, Guy Kawasaki, Jonah Berger, Chris Brogan, Maria Konnikova, and many more. ...
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.Veuillez réessayer plus tardVeuillez réessayer plus tardÉchec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardImpossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
-