
UNTHNKBL LIVE Episode 21 - Rethinking Value in 2025 - Part Three
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.
Veuillez réessayer plus tard
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
-
Lu par :
-
De :
À propos de cette écoute
In this third session, to set the scene for developing a fit-for-purpose value proposition, we need to get inside the mind of the customer and see our offerings from their - unique and invariably different - perspectives.
Where value as a benefit for a firm is, by comparison, almost childishly simple, customer value is a particular type of benefit that is not only utterly subjective, but entirely contingent upon context and usage that, if not practically then certainly theoretically, change every second for every potential customer.
Consciously or otherwise, each customer brings their own personal and circumstantial criteria to meet the firm’s proposition.

Vous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !
Ce que les auditeurs disent de UNTHNKBL LIVE Episode 21 - Rethinking Value in 2025 - Part Three
Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.
Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.