
TV Advertising - How Does the Industry Work?
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.
Veuillez réessayer plus tard
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
-
Lu par :
-
De :
À propos de cette écoute
It’s not that television advertising is nearing extinction, but the TV ad business model is in a time of major transition. Yes, we all still gather around to watch ads during the Super Bowl, but things have definitely changed since the advertising heyday portrayed in the show “Mad Men,” when one TV ad could change the world—or at least turn around a company’s sales numbers.
Narrator:
- Sabrina Islam Swarna
- Syed Nazmus Zawad
- Jannatul Ferdouse
- Md. Mahib Ullah

Vous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !
Aucun commentaire pour le moment