
Switch Foods: How They Developed a Winning Product and How They Grow Their Brand
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.
Veuillez réessayer plus tard
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
-
Lu par :
-
De :
À propos de cette écoute
Out of the traditional 4 P's of marketing, Product is often the most underrated amongst marketers. For Switch Foods, this couldn't be farther from the truth.
Edward Hamod is the CEO of Switch Foods, a company that produces plant-based meat alternatives and that is building awareness and educating consumers in the region on the dangers of meat overconsumption.
Join us as Edward delves into how Switch came to life, how he continues to grow the brand, and how the brand's core values are expressed in everything they do.

Vous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !
Ce que les auditeurs disent de Switch Foods: How They Developed a Winning Product and How They Grow Their Brand
Moyenne des évaluations utilisateurs. Seuls les utilisateurs ayant écouté le titre peuvent laisser une évaluation.Commentaires - Veuillez sélectionner les onglets ci-dessous pour changer la provenance des commentaires.
Il n'y a pas encore de critique disponible pour ce titre.