Marketing the NBA | Feat. Marc Beckman
Impossible d'ajouter des articles
Désolé, nous ne sommes pas en mesure d'ajouter l'article car votre panier est déjà plein.
Veuillez réessayer plus tard
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l’élimination de la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Impossible de suivre le podcast
Impossible de ne plus suivre le podcast
-
Lu par :
-
De :
À propos de ce contenu audio
On our sixth episode of The Framing Effect we are joined by Marc Beckman, adjunct marketing professor, and Executive in Residence at NYU Stern and guest lecturer at Columbia University. He is also the Co-Founder and CEO of DMAUnited, a fashion advertising firm that has worked with the likes of the NBA, Taylor Swift, Bloomingdale’s, Pepsi, and many other brands. Today we discuss his background, his experience representing high-profile individuals, and the secrets to fashion marketing.
Marc Beckman's DMAUnited:
https://dmaunited.com/
To contact The Framing Effect:
theframingeffectpc@gmail.com
Instagram:
@theframingeffectpc
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
Vous êtes membre Amazon Prime ?
Bénéficiez automatiquement de 2 livres audio offerts.Bonne écoute !
Aucun commentaire pour le moment